Okay, så skifter vi layout!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2008

bette

hehe ja jeg blev da også helt forvirret hehhe.. men det er da fiiin.. skulle lige finde alle knapperne igen. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2008

ivfmarie

Jeg savner "antal visninger"... Jeg er nemlig den nysgerrige type: ser jeg at et indlæg er blevet vist mange gange, så skal jeg lige ind og lure på det igen og igen og igen... Så I hvor mange gange "anonym:-)"'s indlæg var blevet vist på bare én dag? Over 500 gange - jeg er vist ikke den eneste nysgerrige :D Marie - snart fyraften

Anmeld

26. maj 2008

ka li ja

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] Jeg savner "antal visninger"... Jeg er nemlig den nysgerrige type: ser jeg at et indlæg er blevet vist mange gange, så skal jeg lige ind og lure på det igen og igen og igen... Så I hvor mange gange "anonym:-)"'s indlæg var blevet vist på bare én dag? Over 500 gange - jeg er vist ikke den eneste nysgerrige :D Marie - snart fyraften[/citat] nå ja var det vist så mange gange??? jeg kunne godt tænke mig en række ude i siden så man kan se hvem der er online nu. ved godt man kan trykke sig ind på det, men det får jeg aldrig gjort

Anmeld

26. maj 2008

ivfmarie

og jeg kunne godt tænke mig at kunne gå direkte til det sidst skrevne indlæg i et emne. Især i de laaaange "hotte" debatter er det trælst at scrolle heeelt ned i bunden hver gang.

Marie - doven og bange for museskader

Anmeld

26. maj 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

og jeg kunne godt tænke mig at kunne gå direkte til det sidst skrevne indlæg i et emne. Især i de laaaange "hotte" debatter er det trælst at scrolle heeelt ned i bunden hver gang.

ja da!!

Anmeld

26. maj 2008

Lene76

hehe ja jeg troede osse lige at baby.dk gik i kage hehe men nej bare nyt design..... lidt fimset, men vi kan da læse hva hinanden skriver så det går nok.

Anmeld

26. maj 2008

Loggidut

ivfmarie skriver:

jammen det kan du faktisk...når du på juli07´s forside ser et indlæg med eks. 8 sider...så der tallene neden under lavet så smart at de fungere som link ...og så kan du klikke på den sidste side der...så vidt jeg har forstået

Anmeld

26. maj 2008

ivfmarie

Loggidut skriver:

ivfmarie skriver:

jammen det kan du faktisk...når du på juli07´s forside ser et indlæg med eks. 8 sider...så der tallene neden under lavet så smart at de fungere som link ...og så kan du klikke på den sidste side der...så vidt jeg har forstået

Jaaah, men det er ikke godt nok... man kommer kun til toppen af siden, og det sidste indlæg står jo nederst.
Og når alle indlæg indeholder midst 8 citater, så skal der sgu scrolles langt :D

Anmeld

26. maj 2008

Helle30

Arjj Ivfer:)) Har du ikke den "frække" scroller på din mus? Det tager da ingen tid at komme i bund.

- :P Helle

Anmeld

26. maj 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Arjj Ivfer:)) Har du ikke den "frække" scroller på din mus? Det tager da ingen tid at komme i bund. - :P Helle[/citat] Jeg sidder jo med den batteridrevne mellem.. øhh... PÅ benene, der er ingen mus, det hele foregår på patten... øhhh pad'en. Marie - der overvejer om ikke det er ved at være sengetid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.