Tror i på den kinesiske kalender???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2008

Nadi

Ja det gjorde jeg indtil jordemoderen sagde at Oliver var en dreng. Han skulle nemlig have været en pige ifølge den kalender. Ellers er der kun én ud af alle dem jeg har prøvet den på hvor det ellers ikke passer.

Synes den er meget sød :)

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2008

Lise

Hvis Simon blev lavet i oktober skulle han have været en pige - hvis han blev lavet i november er den god nok... han blev lavet omkring 1. nov..

Jeg tror vist ikke en skid på den der... der er også flere udgaver. Der er en på min-mave, som sagde at jeg kun kunne få pigebørn hvis jeg blev gravid sep-dec 2006...og så kom Simon (?) Men han er nu også sød (L)

Anmeld

26. maj 2008

Tynen

Ja, mon ikke vi får noget andet at gå op i når vi starter på arbejde?!
Det håber jeg for jeg kan helt seriøst snart ikke holde det selvpineri ud længere.

Arh, hvis Stig havde sagt det var jeg nok faldet om af begejstring!
Men hvorfor sender de sådan nogle mixed signals ud hele tiden?!

Jeg savner det bare så meget!
Maven (med bebs i!! :) ) scanningerne, spændingen, tegnene man havde op til fødslen osv.
Men jeg VIL også have at der er 2 år imellem, så vi har Stella for os selv lidt endnu.
Jeg håber bare jeg kan få ham overtalt til at begynde igen i okt/nov - Ellers skal jeg vente et helt år mere på en sommerbebs og det magter jeg simpelthen ikke hvis min hjerne blive ved med at tænke som den gør.

Det lyder bare så plat når man læser det, det ved jeg godt.
Man er altså ikke nem at blive klog på.

Anmeld

26. maj 2008

Mie A

Den passer på både Ea og Simon... Så den næste skulle ifølge den blive en dreng... hmmm, har selv på fornemmelsen at det bliver en pige. Nu må vi vente og se.

Anmeld

26. maj 2008

Siber

nej det passede ikke på Alma ej hellere Johanna

Men måske næste gange:P

Knus Siber

Anmeld

26. maj 2008

Ny mor

Den passede ikke på Julius - han er en pige i følge den :P
Passede på Marius.
Birgitte som ikke tror på den....

Anmeld

26. maj 2008

Plysbjørnen

Tja i følgeden så skulle laura være en dreng... men det lader da til at den skulle passe på den næste...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 19+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.