Tror i på den kinesiske kalender???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. maj 2008

Tut

Hej piger,

Var den kinesiske kalender rigtig hos jer?

Knus

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2008

Tynen

Ja, den passede her :)

Er du sikker på at du ikke er preg ;)

Anmeld

26. maj 2008

Tut

Nej det er jeg desværre ikke... Åh Trine, jeg vil så gerne...... :'(

Anmeld

26. maj 2008

ka li ja

altså hvis arthur er undfanget i okt og jeg var 26. er dn så go nok??
ja mette er du preg????
aj xander passer også hvis jeg har fattet det rigtigt

Anmeld

26. maj 2008

Tynen

Ja, hvad skal vi gøre af os selv?!

Venter I bare på at der kommer ok aldersforskel imellem eller hvad?

Anmeld

26. maj 2008

Bamseboet :D

Her har den passet både på Bjørn og Mille.. :D

Anmeld

26. maj 2008

Tut

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Ja, hvad skal vi gøre af os selv?! Venter I bare på at der kommer ok aldersforskel imellem eller hvad?[/citat] Ja, vi vil jo helst gerne have at Noah er over 2 år når nr. 2 kommer.... Men jeg er faktisk helt dårlig i øjeblikket, så meget ville jeg gerne have en lille en nu... :'( Men man skal jo være 2 om at lave et barn... Og Christian synes det er for tidligt :'(

Anmeld

26. maj 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Ja, hvad skal vi gøre af os selv?! Venter I bare på at der kommer ok aldersforskel imellem eller hvad?[/citat] Ja, vi vil jo helst gerne have at Noah er over 2 år når nr. 2 kommer.... Men jeg er faktisk helt dårlig i øjeblikket, så meget ville jeg gerne have en lille en nu... :'( Men man skal jo være 2 om at lave et barn... Og Christian synes det er for tidligt :'( [/citat] jeg syntes du skal hører efter hvad christian siger, og så virkelig nyde din lille trolds mini-dom. inden den næste kommer. for man er træt når den næste kommer syntes jeg, og det må være endnu hårdere når de er små..... nyd ham nyd ham nyd ham. ved godt det er nemmere sagt end gjort.

Anmeld

26. maj 2008

Tynen

Åh, den kender jeg. Det er dybt, dybt frustrende at have det sådan.:'( Når jeg har snakket med folk siger alle at den "perfekte" forskel er 3 år imellem. 3ÅR!!! Er du klar over lang tid det er?! Jeg er så splittet - Både fordi jeg gerne vil nyde Stella alene men samtidig ønsker mig sig bare så brændende at få en lille bebs mere. Jeg har lige haft en uge hvor jeg har været fuldstændig afklaret med det, men når jeg så læser om alle de gravide falder jeg sgu i igen. Jeg vil så gerne have et juni/juli barn næste år, men ved ikke helt hvor han står i det. Nogle gange synes han det er ok, andre gange vil han ikke. Jeg vil bare gerne have et svar så jeg har noget at forholde mig til og "glæde" mig til. Dælans at man SKAL være 2 for at lave dem ;)

Anmeld

26. maj 2008

Tut

Ja 3 år er fandme længe... Så "må" man først blive gravid når de er omkring 2 år og 3 mdr... Det er der næsten 1½ år til!!!!!!!

Håber at jeg får det bedre når jeg starter på arbejde, så får jeg forhåbenligt ik tid til at tænke så meget over det..

Jeg har det på samme måde, jeg vil jo også nyde Noah alene, og han skal have lov til at have os alene, men uhhhh, en nr. 2 ville bare være så fedt...

Tror at jeg må tage en snak med Christian, og forhåbenligt sætter han mig på plads, i den forstand at han "nægter" at få en før Noah er 2 år...

Problemet er bare at når jeg ser D.U.M, bla. det sidste afsnit hvor Glennie sidder og ammer, så siger han "ih, det var så hyggeligt da de var så små, det glæder jeg mig til igen"..... (?)

Så er jeg jo lige vidt!

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.