Hvor mange fra Kolding.....???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2008

Kristina V

Et helt andet spørgsmål til jer Kolding mødre: er der nogen af jer der kender den kvindelige præst i brændkjærkirken? Jeg har set en annonce med, at man kan komme til gratis babyrytmik i kirken - og babyrytmik i sig selv vil jeg vildt gerne til, men hvis det er sårn noget frelst noget med at vi skal synge salmer og ha læst højt fra biblen så tror jeg godt jeg vil betale de 600 kr som det fx koster ved fof :P Men det ku jo være det var en knap så hellig præst :)[/citat

Hei Darling..
Ved at kirken herude i Skanderup er vildt kristen så det er -gud fader vor- med salmer.. Men Legestuen i Lunderskov er også af kirken, så det er et stort kristen samfund herude:-o Men kan man ikk ringe til hende og høre hvordan det er..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2008

Louise: Hvor hyggeligt, kunne være super hvis du kunne arrangere at vi lånte kvarterhuset :) Øv at der er venteliste på Riis Toft - er det gennem fof? Kan nemlig se at de kører et hold der hedder Baby "Robic" men det er fra kl 9.20 til 10.40 og det er lige præcist i det tidsrum hvor Kristian får sin formiddagslur, så det synes jeg ville være synd!

Anmeld

24. januar 2008

Lulle25

Jeg har lige ringet til hende der står for legestuen hver fredag. De er kun 2 og deres drenge er 2 ½år og 3. Kan vi ikke finde nogen datoer inden jeg ringer,så jeg har noget at booke med?Så prøver jeg og booke noget hvor vi bare er os fra Kolding...

Anne: baby bongo er noget du melder dig til via musik skolen riis toft, nr. kan du finde på kolding kommunes hjemmeside, jeg ringede og bestilte en indmeldniingsblanket. Det kunne da være hyggeligt, hvis du også meldte dig til det dernede. Har ikke hørt om det fra fof, men ja tidsrummet er ikke for heldigt og det er da længe for sådan nogle små banditter;)
kh louise

Anmeld

24. januar 2008

Lige et par datoer i nærmeste fremtid hvor vi kan mødes: d.28/1, 29/1, 31/1, 5/2, 11/2, 12/2 - er der nogle af de datoer der passer jer andre?
Hvad siger I til, at gøre det ved 10.00-10.30-tiden? Der plejer vi at mødes i mødregruppen og det plejer at være et fint tidspunkt - så kan man spise lidt brunch sammen og har god tid til at hygge inden de større søskende skal hentes i børnehave osv!

Jeg vil da lige prøve at undersøge det baby bongo - men hvis det også ligger midt i sovetiden tror jeg ikke det dur - Kristian har virkelig brug for at rytmerne er nogenlunde de samme hver dag :)

Anmeld

24. januar 2008

sbs78

Det lyder bare som en rigtig god ide. den er jeg helt med på:D

Anmeld

24. januar 2008

Lulle25

Torsdag d. 31/1 10.30 ville passe godt ind i min kalender. Og kvarterhuset er ledigt der også, har indtil videre reseveret det fra 10-14. Så det ville være super hvis i alle kan der? jeg har lovet og melde tilbage på mandag om vi kan og ca. hvor mange vi kommer, så hvis I er søde og skrive tilbage ville det være fint.(C)
Det skal nok blive hyggeligt
Kh Louise

Anmeld

24. januar 2008

Mimic

jeg er med på den... altså den 31-1... har bare først fri kl 11.14... det er sidste dag inden praktik start, så vi skal til individuelle samtaler og det er vigtigt at vi møder op... hvor ligger kvarter huset...??:S:$

Anmeld

24. januar 2008

Lulle25

Hej Linda. Lyder godt. Kvarterhuset ligger på junghansvej, kan ikke huske hvad nr, men ca midt på junghansvej. Man er ikke i tvivl...

Anmeld

24. januar 2008

Kristina V

Heisa Louise.

Torsdag d 31 er også helt fin for mig.. Det bliver da rigtig hyggeligt.. Kanon du fandt det..

Anmeld

24. januar 2008

Hulk hulk, nu har Sidsel og jeg lige aftalt med mødregruppen, at vi skal mødes torsdag d. 31. Undskyld :$ Er der en af de andre dage der kunne passe? Ellers kan jeg desværre ikke deltage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.