Hvor mange fra Kolding.....???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.440 visninger
72 svar
0 synes godt om
20. januar 2008

Kristina V

Heisa Kolding tøser.. Sys efterhånden jeg er stødt på en del fra Kolding, så prøv da lige at skrive jer herind8D

Jeg hedder Kristina og har mig en pragtfuld datter fra den 19.07.07 så hun er lige et ½ år nu.. `Karoline er vores første barn, men bestemt ikk den sidste. Vi bor lige uden for seest, i en klat som hedder Skanderup. Her er oki tæt på det hele, når ma nu vil bo lidt uden for byen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2008

sbs78

Ja det kunne være lidt sjove at se hvor mange vi er:D

Vi bor i vonsild og har snart gjort det i 5år 8D Bor sammen med min mand Jimmi og vores to piger. Laura er 4år og går i BH her ude og Freja som er næsnen 6mdr, og ja så vores to katte:P

Anmeld

20. januar 2008

Lulle25

Hejsa ja jeg kommer også fra Kolding, bor i seest med min kæreste, jeg har Cecilie på 6 år, fra et tidligere forhold,hun går i børnehaveklasse, hun er en stor krudtugle, der prøver masser af grænser af, men den dejligste pige på 6 år, og har Mathilde med min nuværende kæreste. Mathilde er en lille krudtugle på snart 6 mdr. der jo også er den dejligste pige på ½ år, hun er født d. 27/7-07(L).

Anmeld

20. januar 2008

Kristina V

Jamen velkommen til.. Det er nu lidt sjovt med så mange fra Kolding, har set flere herinde..

Lulle: Er du opvokset i seest?? Er selv fra Seest af..

Anmeld

20. januar 2008

Lulle25

Hej du. Ja super hyggeligt med masser af kolding tøser. Er vokset op i bramdrupdam, men min kæreste er vokset op i seest:D

Anmeld

20. januar 2008

Lulle25

Hej Kristina, kan ikke komme ind på din hjemmeside, ville lige se om jeg har set dig før? Er der noget galt med den? kh louise

Anmeld

20. januar 2008

Mimic

også mig ogå mig...:))... bor også i kolding, sammen med min datter... bor på skovvejen, lige bagved skovparken...:) dejligt område...

Anmeld

20. januar 2008

Kristina V

Øhm... Har glemt at betale mig giro kort fra dem. hehe.. Og så går der nogle dage efter igen før de åbner.. Upsi.. Men hey ligger lige nogle ind under min profil så kan du kigge der...

Anmeld

20. januar 2008

Hej allesammen!! Der er jo også mig :) Jeg bor i Vonsild sammen min fantastisk skønne mand jacob og vores lille guldklump Kristian på 4 1/2 måned!!
Jeg er født og opvokset i seest.. genbo til dine svigerforældre Louise :)
Jeg har gået i folkeskole med Kristina :)
Og er så fantastisk heldig at være kommet i mødregruppe med dejlige sidsel :)
Verden er lille ;)

Anmeld

20. januar 2008

sbs78

ja verden er MEGET lille:))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.