Hvor mange fra Kolding.....???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2008

Lulle25

Hej må indrømme at en hverdag også passer bedst ind i mit kram. ;)
Kh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2008

Kristina V

Også en hverdag herfra.. Men hvor ska vi mødes så mange???

Anmeld

23. januar 2008

A.

hej er også fra kolding (skovvejen) ligesom linda og tanja og venter også min første barn hehe også til maj..:D(L)

Anmeld

23. januar 2008

Mimic

altså hvis vi kan finde en hverdag, hvor det er okay vejr, ku vi jo evt mødes nede ved slotssøen... ved ikke med jer andre... jeg har ikke bil, kun min cykel, så er ikke helt vildt mobil... desværre:$

Anmeld

23. januar 2008

Kristina V

Er der ikk noget legestue af en art i kolding? på Bibloteket eller et sted? Mere hvis de små ska skiftes spise eller noget. Så er det ikk så handy uden for..

Anmeld

23. januar 2008

sbs78

Ja det kunne være en ide, men her ude i Vonsild er der desværre ikke nogen legestue :$ Ja et sted hvor vi kan være indedøre, ville være fint, kan bare ikke komme på noget :S
knus sidsel

Anmeld

23. januar 2008

Ja vi stemmer også for et indendørs sted hvor de er plads til at de helt små kan ligge og lege!! Det med at ligge stille i en barnevogn eller at side og se sød ud på skødet af mor på en cafe eller lignende er ikke lige noget for min lille krudtugle :$
http://www.kolding.dk/data/0032084.asp?sid=19726&u id=21346 på denne hjemmeside kan man se de legestuer der er i Kolding - men jeg ved ikke hvordan det foregår.. det er vel ikke nogen man bare sårn kan låne?! I der har større børn ved måske om det er muligt? :S

Anmeld

23. januar 2008

Et helt andet spørgsmål til jer Kolding mødre: er der nogen af jer der kender den kvindelige præst i brændkjærkirken? Jeg har set en annonce med, at man kan komme til gratis babyrytmik i kirken - og babyrytmik i sig selv vil jeg vildt gerne til, men hvis det er sårn noget frelst noget med at vi skal synge salmer og ha læst højt fra biblen så tror jeg godt jeg vil betale de 600 kr som det fx koster ved fof :P Men det ku jo være det var en knap så hellig præst :)

Anmeld

24. januar 2008

Lulle25

Godmorgen Anne. Min svigerinde har gået med min niece i dalby kirke og de synes det var rigtig godt ved jeg. Jeg har selv meldt mig til baby bongo på riis toft (musikskolen) men der er venteliste, havde egentlig slet ikke tænkt på man kunne i en kirke:D
Kh Louise

Anmeld

24. januar 2008

Lulle25

Ps. ringer til hende i kvarterhuset i dag, jeg ved man bare kan låne kvarterhuset når man vil, de har både køkken, puslerum, toiletter osv. Så kan vi hver især tage noget mad med hvis det skal være omkring middagstid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.