Sikke noget rod!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

otlitrom

Metchen skriver:

Hvor er det bare fedt for jer. Læste din tråd om at du var ked af at skulle vente til maj måned, og det kan jeg sagtens forstå. Det er så tæt på, og så alligevel ikke.

Håber at du har lige så meget held med behandlingen som Rosas veninde.

Kram Metha.

Tusind tak! Det var et dejligt indlæg at få!

Jeg håber også vi er heldige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

håber snart det er os

kitty skriver:

Hun var virkelig sød hende jeg fik i telefonen.. sekretæren det andet sted brød jeg mig ikke rigtig om. Måske derfor det også er lidt svært at ringe op.

Jeg tror vi bliver glade for Brædstrup. Ih, hvor jeg håber det lykkes for os!

Hvor længe gik der fra I blev henvist til I skulle til møde? Ikke 2½ mdr, vel..?

Kram

nej 12 dage tror jeg det var

alt hvad jeg kan for jer

Anmeld

17. marts 2010

otlitrom

kudsk skriver:

nej 12 dage tror jeg det var

alt hvad jeg kan for jer

Hold da op, det var da ingen tid Det bobler helt i maven!

Nu ringede jeg til der, hvor vi var skrevet op. De vil/kan ikke sende henvisningen videre, så jeg skal have fat i den gyn., der sendte os videre i systemet. Han holder selvfølgelig fri idag, så kan først ringe i morgen.

Men nu ved jeg da, hvordan jeg skal gribe det hele an (Og håber på vi kan nøjes med at vente 12 dage også )

Anmeld

17. marts 2010

businesstigger

kitty skriver:

Nu har jeg ringet!

Vi kan sagtens komme til Brædstrup og komme i behandling! Jeg skal "bare" ringe til den klinik vi er henvist til nu, og bede dem sende min henvisning videre.... Det giver mig lidt en dårlig smag i munden, er ikke så god til at "skodde" folk..

Nå, here goes nothing...

Hvor dejligt at du kan komme til Brædstrup og komme i gang med det samme.

Du må tænke på du vrager ikke den anden klinik. Det er jo ikke deres faglighed eller mangel på samme der gør at du skifter men at de har så lang ventetid. Det kan de da kun være forstående over for.

Anmeld

17. marts 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Hvor dejligt at du kan komme til Brædstrup og komme i gang med det samme.

Du må tænke på du vrager ikke den anden klinik. Det er jo ikke deres faglighed eller mangel på samme der gør at du skifter men at de har så lang ventetid. Det kan de da kun være forstående over for.

Hun sagde bare "nå, så sletter jeg din tid. Ring til egen læge for at få en henvisning til det andet sted". Og så ikke mere...

Men det er ligemeget. Nu venter jeg på at gyn. har åbent igen i morgen, så vi kan skrives op i Brædstrup. Kudsk skriver at de ventede 12 dage. Det kunne være fantastisk at kunne komme igang så meget før!!

Er ved godt mod og er glad/lettet!

Anmeld

17. marts 2010

håber snart det er os

kitty skriver:

Hun sagde bare "nå, så sletter jeg din tid. Ring til egen læge for at få en henvisning til det andet sted". Og så ikke mere...

Men det er ligemeget. Nu venter jeg på at gyn. har åbent igen i morgen, så vi kan skrives op i Brædstrup. Kudsk skriver at de ventede 12 dage. Det kunne være fantastisk at kunne komme igang så meget før!!

er super glad på dine/jeres vejne

i skal nok komme hurtig i gang

Anmeld

17. marts 2010

businesstigger

kitty skriver:

Det bliver spændende om I kan komme til så hurtigt også. Det er jo en verden til forskel fra d. 18. maj!

Kan godt forstå du er glad og lettet Anna! for en hurtig tid!

Anmeld

18. marts 2010

otlitrom

UPDATE:

Er nu tilmeldt i Brædstrup, og venter på brev om samtale.. Jeg føler mig lettet, og håber ikke de byder os lige så lang ventetid. Har heldigvis mødt masser af forståelse for vores skift, i alt det har ringeri!

NU SKER DER ENDELIG NOGET!

Tak for alle Jeres dejlige beskeder! De betyder MEGET!

Anmeld

18. marts 2010

håber snart det er os

kitty skriver:

UPDATE:

Er nu tilmeldt i Brædstrup, og venter på brev om samtale.. Jeg føler mig lettet, og håber ikke de byder os lige så lang ventetid. Har heldigvis mødt masser af forståelse for vores skift, i alt det har ringeri!

NU SKER DER ENDELIG NOGET!

Tak for alle Jeres dejlige beskeder! De betyder MEGET!

tillykke søde

super dejligt så er det hele på plads

knuzz

Anmeld

18. marts 2010

otlitrom

kudsk skriver:

tillykke søde

super dejligt så er det hele på plads

knuzz

Ja, nu er det hel på plads. Så slipper vi for at tænke mere på det.. Det ku' godt stresse mig lidt.

Nu kan de bare komme an, nu skal vi til at lave baby'er

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.