Sikke noget rod!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

ønskebørn74

Rosa skriver:

Jeg har nogle gode venner som valgte Brædstrup fremfor Skejby her inden jul (og de har rogn i skuffen nu i 1.hug og skal til MD scanning på mandag) og jeg mener de selvringede til Brædstrup...

Kan virkelig godt forstå du ikke kan vente - det er laaaang tid når Brædstrup ingen venteliste har!

Knus og kram

LOL... ROGN I SKUFFEN... DEN ER GO... HEMED ADOPTERET UDTRYKKET...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

businesstigger

kitty skriver:

Jeg ringer til Brædstrup først.. Så må de fortælle, hvad vi skal gøre derfra.

Snakkede med kæresten om det, da han kom hjem, at de ikke havde venteliste. "Jamen så ringer du i morgen, vi skal igang så hurtigt som muligt!!" Han var helt med på den, han er mindst lige så ivrig nu!

Og så kom han hjem med det største påskeæg i rødt flamme-papir, og sagde han elskede mig... Så bliver man altså blød i knæene!!

Jeg ringer i morgen. Vi skal igennem..!!

Kram

Nej hvor en dejlig kæreste du har. Både at han er helt med på at ventetiden ikke er i orden og at han kommer med påskeæg og siger han elsker dig. Er glad for at se at jeres kamp for ønskebarnet ikke har skilt jer men fået jer tættere sammen!

Og god plan med at ringe til Brændstrup i morgen. De må helt sikkert have erfaring med hvad der så skal gøres.

for det går nemt og hurtigt

Anmeld

17. marts 2010

lisbethita

kitty skriver:

Jep - I'll go for it!! Vi går efter guldet nu!!

Og kan du så se at komme igang med den fødsel, unge dame?

Nææææh!! HUN er nemlig lige så stædig som sin mor, ha ha!! 

God dag til dig og skriv lige herinde hvordan det går med at ringe til Brædstrup!!

Vi snakkes 

Anmeld

17. marts 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Nej hvor en dejlig kæreste du har. Både at han er helt med på at ventetiden ikke er i orden og at han kommer med påskeæg og siger han elsker dig. Er glad for at se at jeres kamp for ønskebarnet ikke har skilt jer men fået jer tættere sammen!

Og god plan med at ringe til Brændstrup i morgen. De må helt sikkert have erfaring med hvad der så skal gøres.

Er også meget, meget glad for ham!! Når det nu skal være så svært, så er det meget rart at have én til at holde hovedet koldt for mig, og som kommer med små overraskelser, så forholdet overlever

De har telefontid mellem 9-13, så jeg ringer lidt senere... Håber det giver gode resultater!

Anmeld

17. marts 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Nææææh!! HUN er nemlig lige så stædig som sin mor, ha ha!! 

God dag til dig og skriv lige herinde hvordan det går med at ringe til Brædstrup!!

Vi snakkes 

Er du ikke kommet afsted til fødegangen endnu??! Kan du så se at få gjort noget ved det??

**************ve-støv************

Jeg skal nok opdatere, når jeg har ringet!

Anmeld

17. marts 2010

lisbethita

kitty skriver:

Er du ikke kommet afsted til fødegangen endnu??! Kan du så se at få gjort noget ved det??

**************ve-støv************

Jeg skal nok opdatere, når jeg har ringet!

Super.... :-) Spændende, hvad de mon siger! Ellers prøv og tag fat i lægen. 

Jeg skal nok forsøge at slæbe mig hen til computeren og "advare" når det går igang...

Anmeld

17. marts 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Nu har jeg ringet!

Vi kan sagtens komme til Brædstrup og komme i behandling! Jeg skal "bare" ringe til den klinik vi er henvist til nu, og bede dem sende min henvisning videre.... Det giver mig lidt en dårlig smag i munden, er ikke så god til at "skodde" folk..

Nå, here goes nothing...

Anmeld

17. marts 2010

håber snart det er os

kitty skriver:

Nu har jeg ringet!

Vi kan sagtens komme til Brædstrup og komme i behandling! Jeg skal "bare" ringe til den klinik vi er henvist til nu, og bede dem sende min henvisning videre.... Det giver mig lidt en dårlig smag i munden, er ikke så god til at "skodde" folk..

Nå, here goes nothing...

det er selvfølgelig heller ikke sjovt

men du skal bare være ærlig og sige at du ikke kan vente så længe derfor har du valgt at tage brædstrup pga de ingen vente tid har

du bliver så glad for brædstrup

knuz

Anmeld

17. marts 2010

ooo

Hvor er det bare fedt for jer. Læste din tråd om at du var ked af at skulle vente til maj måned, og det kan jeg sagtens forstå. Det er så tæt på, og så alligevel ikke.

Håber at du har lige så meget held med behandlingen som Rosas veninde.

Kram Metha.

Anmeld

17. marts 2010

otlitrom

kudsk skriver:

det er selvfølgelig heller ikke sjovt

men du skal bare være ærlig og sige at du ikke kan vente så længe derfor har du valgt at tage brædstrup pga de ingen vente tid har

du bliver så glad for brædstrup

knuz

Hun var virkelig sød hende jeg fik i telefonen.. sekretæren det andet sted brød jeg mig ikke rigtig om. Måske derfor det også er lidt svært at ringe op.

Jeg tror vi bliver glade for Brædstrup. Ih, hvor jeg håber det lykkes for os!

Hvor længe gik der fra I blev henvist til I skulle til møde? Ikke 2½ mdr, vel..?

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.