Sikke noget rod!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.875 visninger
29 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

otlitrom

Som de fleste ved er vi kommet videre til behandling. Så vidt, så godt!

Den klinik vi er skrevet op til kan først tage 1. møde 18. maj. Det har jeg meget svært ved at acceptere. Nu er valget taget, så vil vi saftsusemer også igang! (Man er vel utålmodig)

Har kigget på Fertilitetsklinik Brædstrups hjemmeside, og halløjsa.. Der er ingen venteliste. Altså kan vi komme en del hurtigere igang..

Men hvordan ordner jeg lige det, når min læge/gyn. har sendt henvisning et andet sted hen, hvor jeg nu er skrevet op? Ringer jeg tli Brædstrup og siger de skal "hente" den fra der, hvor vi er på venteliste? Ringer jeg til den gyn. der sendte os videre, og beder ham sende en ny? Hvad så med den der ér sendt? Den skal vel annuleres?

Jeg er heeeelt rundt på gulvet (Men ved godt mod!!). Hjælp mig søde damer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har nogle gode venner som valgte Brædstrup fremfor Skejby her inden jul (og de har rogn i skuffen nu i 1.hug og skal til MD scanning på mandag) og jeg mener de selvringede til Brædstrup...

Kan virkelig godt forstå du ikke kan vente - det er laaaang tid når Brædstrup ingen venteliste har!

Knus og kram

Anmeld

16. marts 2010

otlitrom

Rosa skriver:

Jeg har nogle gode venner som valgte Brædstrup fremfor Skejby her inden jul (og de har rogn i skuffen nu i 1.hug og skal til MD scanning på mandag) og jeg mener de selvringede til Brædstrup...

Kan virkelig godt forstå du ikke kan vente - det er laaaang tid når Brædstrup ingen venteliste har!

Knus og kram

Det får mig da blot til at ønske endnu mere, at vi skal til Brædstrup NU! Vi har kun hørt godt om dem derude, så jeg håber vi kan starte rimelig hurtigt.. Det andet har desværre lange udsigter!

Jeg prøver at ringe derud i morgen, så må de hjælpe en forvirret ung kvinde gennem systemet.. Men mon ikke de har prøvet det før

Kram

Anmeld

16. marts 2010

lisbethita

kitty skriver:

Som de fleste ved er vi kommet videre til behandling. Så vidt, så godt!

Den klinik vi er skrevet op til kan først tage 1. møde 18. maj. Det har jeg meget svært ved at acceptere. Nu er valget taget, så vil vi saftsusemer også igang! (Man er vel utålmodig)

Har kigget på Fertilitetsklinik Brædstrups hjemmeside, og halløjsa.. Der er ingen venteliste. Altså kan vi komme en del hurtigere igang..

Men hvordan ordner jeg lige det, når min læge/gyn. har sendt henvisning et andet sted hen, hvor jeg nu er skrevet op? Ringer jeg tli Brædstrup og siger de skal "hente" den fra der, hvor vi er på venteliste? Ringer jeg til den gyn. der sendte os videre, og beder ham sende en ny? Hvad så med den der ér sendt? Den skal vel annuleres?

Jeg er heeeelt rundt på gulvet (Men ved godt mod!!). Hjælp mig søde damer!

Jeg ville også selv prøve og ringe!!! Først til Brædstrup og så til lægen bagefter.... Go for it 

Anmeld

16. marts 2010

MM1987

Jeg ved godt det ikke er helt det samme, men prøvede lidt noget ligende med en tandlæge, og den tandlæge jeg endte med at vælge fik selv min journal fra det sted jeg havde fået sendt den til...

Jeg tror også bare du skal ringe, om ikke andet kan de fortælle hvordan du skal gøre, og tror det er nemmere at tale med dem i vælger frem for dem i fravælger...

Knus

Anmeld

16. marts 2010

Maria.

Ring til lægen og få en ny, det gjorde jeg!

Jeg havde også fået sendt den et sted hen hvor jeg ikke ville alligevel..

Kram Maria

Anmeld

16. marts 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Jeg ville også selv prøve og ringe!!! Først til Brædstrup og så til lægen bagefter.... Go for it 

Jep - I'll go for it!! Vi går efter guldet nu!!

Og kan du så se at komme igang med den fødsel, unge dame?

Anmeld

16. marts 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Jeg ved godt det ikke er helt det samme, men prøvede lidt noget ligende med en tandlæge, og den tandlæge jeg endte med at vælge fik selv min journal fra det sted jeg havde fået sendt den til...

Jeg tror også bare du skal ringe, om ikke andet kan de fortælle hvordan du skal gøre, og tror det er nemmere at tale med dem i vælger frem for dem i fravælger...

Knus

Jeg ringer til Brædstrup først.. Så må de fortælle, hvad vi skal gøre derfra.

Snakkede med kæresten om det, da han kom hjem, at de ikke havde venteliste. "Jamen så ringer du i morgen, vi skal igang så hurtigt som muligt!!" Han var helt med på den, han er mindst lige så ivrig nu!

Og så kom han hjem med det største påskeæg i rødt flamme-papir, og sagde han elskede mig... Så bliver man altså blød i knæene!!

Jeg ringer i morgen. Vi skal igennem..!!

Kram

Anmeld

16. marts 2010

otlitrom

Maria. skriver:

Ring til lægen og få en ny, det gjorde jeg!

Jeg havde også fået sendt den et sted hen hvor jeg ikke ville alligevel..

Kram Maria

Tak for svar.

Og dine resultater har jo være mægtig fine

Kram

Anmeld

16. marts 2010

MM1987

kitty skriver:

Jeg ringer til Brædstrup først.. Så må de fortælle, hvad vi skal gøre derfra.

Snakkede med kæresten om det, da han kom hjem, at de ikke havde venteliste. "Jamen så ringer du i morgen, vi skal igang så hurtigt som muligt!!" Han var helt med på den, han er mindst lige så ivrig nu!

Og så kom han hjem med det største påskeæg i rødt flamme-papir, og sagde han elskede mig... Så bliver man altså blød i knæene!!

Jeg ringer i morgen. Vi skal igennem..!!

Kram

Hvor skønt...Mmm....

Jamen så er det jo bare at ringe i morgen, håber det er nemt og i kan komme til inden påsken, så i kan komme i gang...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.