Svar til folk uden fotogaranti, IRL-validering etc.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

Anonym trådstarter

Di. skriver:

Ok ja nu ved jeg selvfølgelig ikke lige hvad det er for en tråd. Men jeg synes det er træls du føler sådan, og synes bare du skal oprette alverdens tråde så skal jeg nok svare dig  

Kram til dig.

Hvor er du sød!  Tak..

Kram tilbage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

netdaddy

Svarer alle uanset om jeg kender dem eller ej - nu kender jeg heller ikke direkte nogen herinde, men ved hvem 2 brugere er.

Er sådan set ret så ligeglad med om en bruger er IRL valideret eller fotogaranti, for garanti/validering eller ej, så er et spørgsmål et spørgsmål og en debat er en debat.

Så hvis jeg synes der er noget at kommentere, så gør jeg det, ellers så blander jeg mig ikke.

Gider nemlig ikke skrive bare for at skrive - så skriver jeg noget er det fordi jeg mener jeg har noget på hjertet hvad enten det er en holdning eller noget jeg mener er et godt råd.

Derefter er det op til jer andre brugere at ignorere eller kommentere det jeg har skrevet - I don't care....

Nogen gange er jeg skarp, direkte, provokerende, grov i mine udsagn, og andre gange langt mere diplomatisk. Og det har absolut intet med trådstarter at gøre (eller andre skribenter i debatten), men udelukkende med emnets karakter, samt egen holdning og humør.

Har det med baby.dk som med sundhedsplejersken da Luka var helt lille - jeg bruger det fra hende jeg mener jeg kan bruge - resten smider jeg i containeren mens hun er på vej ud ad døren.

Anmeld

16. marts 2010

1977

Profilbillede for 1977

Det er ikke noget jeg ser på. Jeg svarer hvis jeg har noget at sige, ellers ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.