Svar til folk uden fotogaranti, IRL-validering etc.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Svarer du kun folk som er irl-valideret og har fotogaranti?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.171 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

Anonym trådstarter

Hej..

Grunden til at jeg stiller dette spørgsmål er, at jeg for et par uger siden oprettede en tråd herinde, som fik 2 svar  Forleden er der så en af de "kendte/populære" (som selvfølgelig er IRL-valideret, har fotogaranti og har mødt flere af de andre kvinder herinde) der opretter NØJAGTIG samme tråd.. And guess what? - Der er 4 siders svar på hendes!  

Hvordan kan det være?

// En undrende bruger!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Sara.

Altså nu kender jeg selv kun min mand, har hverken foto eller noget.... 

Men tænker måske om det er fordi at hun kender flere herinde og de så automatisk vil svare hende? og at det egentlig bare er meget normalt...

Ligesom hvis der sker noget i den "virkelige" verden... så interessere det mig heller ikke så meget hvis det er en fremmed der spørg om det, som hvis det er min veninde..

Men kan godt forstå at det kan irritere dig, da man jo opretter indlæg for at få svar...

Personligt kigger jeg ikke på hvem der har oprettet tråden, men om jeg har noget at svare

Anmeld

16. marts 2010

MariaJ

Jeg svarer hvis emnet virker interessant eller jeg synes jeg har noget at bidrage med uanset om trådstarter er fotovalideret eller ej. Jeg er dog generelt skeptisk til at svare hvis folk er anonyme, med mindre det er tydeligt ud fra spørgsmålet at det giver mening at være anonym (så dette svar må nok opfattes som undtagelse). Jeg er hverken kendt eller har mødt nogen herinde, og er ganske ny i flokken, men synes ikke antallet af svar er vigtigt eller udtryk for nogen form for popularitetskonkurrence. Så snart ens svar forsvinder fra forsiden, bliver det hurtigt lidt glemt, så afhængigt af hvornår man skriver, hvem der læser og hvem der tilfældigvis lige griber fat i tråden kan man sikkert få få eller mange svar på samme emne.

Mht falske profiler tror jeg at dem, der opretter dem, ofte gør det for at få opmærksomhed og støtte, så jeg er mere skeptisk overfor tråde hvor folk har været ude for noget frygtelig dramatisk end hvis de bare lige har lyst til at dele en opskrift på kagecreme.

Maria

Anmeld

16. marts 2010

Anonym trådstarter

lærkes_mor skriver:

Altså nu kender jeg selv kun min mand, har hverken foto eller noget.... 

Men tænker måske om det er fordi at hun kender flere herinde og de så automatisk vil svare hende? og at det egentlig bare er meget normalt...

Ligesom hvis der sker noget i den "virkelige" verden... så interessere det mig heller ikke så meget hvis det er en fremmed der spørg om det, som hvis det er min veninde..

Men kan godt forstå at det kan irritere dig, da man jo opretter indlæg for at få svar...

Personligt kigger jeg ikke på hvem der har oprettet tråden, men om jeg har noget at svare

Ja, du har ret.. Selvfølgelig er det mere naturligt at svare en man kender end en fremmed..

Men i min verden er et spørgsmål et spørgsmål - uanset trådstarter.. Og det er jo et forum hvor alle egentlig burde føle sig velkomne selvom man ikke har lyst til at fotovalidere sig.. Eller?

Jeg føler mig virkelig bare ikke særlig velkommen, når jeg kan SE at der er 97 der har læst min tråd, men kun 2 svar.. Og derefter bliver samme tråd oprettet af en "kendt", og så har alle pludselig noget at bidrage med.. Hmm..

Anmeld

16. marts 2010

Diana...

Jeg svare alle hvis jeg synes det er et indlæg der fanger mig jeg kikker slet ikke på det der fotogaranti! 

Mon ikke det bare fordi din tråd er røget hurtig på nr 2 el 3 siden så skal du jo lige trække den frem igen jeg kikker KUN på side 1 jeg blader aldrig så der er rigtig mange indlæg jeg glipper. 

Og jeg kikker så heller ikke på hvem der har skrevet indlægget om det er en "populær" eller ikk det er jo lige glad med jeg kikker kun på indlægget. 

Anmeld

16. marts 2010

Anonym trådstarter

MariaJ skriver:

Jeg svarer hvis emnet virker interessant eller jeg synes jeg har noget at bidrage med uanset om trådstarter er fotovalideret eller ej. Jeg er dog generelt skeptisk til at svare hvis folk er anonyme, med mindre det er tydeligt ud fra spørgsmålet at det giver mening at være anonym (så dette svar må nok opfattes som undtagelse). Jeg er hverken kendt eller har mødt nogen herinde, og er ganske ny i flokken, men synes ikke antallet af svar er vigtigt eller udtryk for nogen form for popularitetskonkurrence. Så snart ens svar forsvinder fra forsiden, bliver det hurtigt lidt glemt, så afhængigt af hvornår man skriver, hvem der læser og hvem der tilfældigvis lige griber fat i tråden kan man sikkert få få eller mange svar på samme emne.

Mht falske profiler tror jeg ofte at dem, der opretter dem, gør det for at få opmærksomhed og støtte, så jeg er mere skeptisk overfor tråde hvor folk har været ude for noget frygtelig dramatisk end hvis de bare lige har lyst til at dele en opskrift på kagecreme.

Maria

Nej, jeg ser det bestemt ikke som en konkurrence - og har egentlig ikke brug for at være en af de populære.. Jeg ville bare ønske at der kom svar på mine tråd ligeså vel som andres..

Og ja, du har ret i at det kommer an på tidspunkt osv.. Men jeg prøvede endda at hive tråden op igen, da det faktisk virkelig var noget jeg havde brug for at få svar på..

Anmeld

16. marts 2010

Anonym trådstarter

Di. skriver:

Jeg svare alle hvis jeg synes det er et indlæg der fanger mig jeg kikker slet ikke på det der fotogaranti! 

Mon ikke det bare fordi din tråd er røget hurtig på nr 2 el 3 siden så skal du jo lige trække den frem igen jeg kikker KUN på side 1 jeg blader aldrig så der er rigtig mange indlæg jeg glipper. 

Og jeg kikker så heller ikke på hvem der har skrevet indlægget om det er en "populær" eller ikk det er jo lige glad med jeg kikker kun på indlægget. 

Okay, det er jeg da glad for at høre..

Men som jeg skrev til MariaJ, så prøvede jeg faktisk at hive tråden op igen.. Men stadig ingen svar..

Jeg synes bare at det er rigtig ærgeligt, da det gør jeg personligt ikke har den vilde lyst til at oprette indlæg og spørge jer (søde) kvinder til råds..

Anmeld

16. marts 2010

Mathilde

Di. skriver:

Hopper med her 

Anmeld

16. marts 2010

SaNiNa

Di. skriver:

selvfølgelig svare jeg alle. vil ikke side og tænke på om det er en falsk eller ej

tænker måske lidt mere over mit svar og jeg skal skrive min dreng navn eller lade være.

Anmeld

16. marts 2010

Sara.

Anonym skriver:

Ja, du har ret.. Selvfølgelig er det mere naturligt at svare en man kender end en fremmed..

Men i min verden er et spørgsmål et spørgsmål - uanset trådstarter.. Og det er jo et forum hvor alle egentlig burde føle sig velkomne selvom man ikke har lyst til at fotovalidere sig.. Eller?

Jeg føler mig virkelig bare ikke særlig velkommen, når jeg kan SE at der er 97 der har læst min tråd, men kun 2 svar.. Og derefter bliver samme tråd oprettet af en "kendt", og så har alle pludselig noget at bidrage med.. Hmm..

Altså jeg får nok heller ikke foto valideret mig... i hvert fald ikke foreløbig... Min mand han gider det ikke... Men han tænker også lidt anderledes end mig. Han er ligeglad med om han for svar, hvem der svarer, hvor mange der læser osv... Tror slet ikke han tænker på alt sån noget....

Men kan godt forstå dig at du føler det er træls at du ikke får svar... 

Må jeg spørge om det var sån et personligt spørgsmål eller ala hvilken kagecreme passer hertil (ja jeg laver aldrig kage, men ku ikke lige finde på andet, hehe)...

Måske hvis det var personligt så kender de andre den anden person og føler måske de bedre kan give råd?

og hvis det bare var kagecreme kan det være ligesom Di. skriver at hvis tråden lige er blevet fanget og så fanget igen og blir på side 1 er der flere der læser den?

Men det kan da også være fordi de har set hvem der har oprettet den og så haft mere lyst til at svare.

Jeg ved det ikke...

Jeg må nok indrømme jeg sagtens kunne tænke som dig!!! men så vil min mand sige det er noget pjat... og sige at sån er det bare nogen gange.....

Jeg er nu ret sikker på at alle (i hvert fald 99%) herinde synes at ALLE er velkommen!!!! og ikke vil nogen noget ondt overhovedet! på nogen måder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.