Svar til folk uden fotogaranti, IRL-validering etc.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

Cris

Det er ikke pga billedet. Der sker bare... Jeg har oplevet det samme mange gange før...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Honningblomst

De lange tråde er jo tit fordi der kommer en dialog og tråden udvikles...jeg tænker ikke over hvem jeg svarer, men jeg hopper altså over hvis jeg føler det er en tråd der er oprettet med en skjult dagsorden eller hvis det virkelig sådan lidt for urealistisk og det er jo det gode ved sådan et sted her...man skal ikke stå til ansvar for hvor mange man svarer eller hvem.

Jeg svarer som regel dem jeg "kender" fordi det på en eller anden måde har en anden interesse end dem jeg ikke kender så godt endnu eller som jeg bare ikke har en relation til...og det handler ikke om hvem der har været her længe eller om hvor meget de skriver...men det er bare en håndfuld eller to af mennesker jeg virkelig holder af.. udover det her forum..

Håber det gav mening..i hvert fald svarer jeg de tråde jeg har lyst til, gider, finder interessante eller på anden måde kan relatere til.

Knus Eva

Anmeld

16. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Hej..

Grunden til at jeg stiller dette spørgsmål er, at jeg for et par uger siden oprettede en tråd herinde, som fik 2 svar  Forleden er der så en af de "kendte/populære" (som selvfølgelig er IRL-valideret, har fotogaranti og har mødt flere af de andre kvinder herinde) der opretter NØJAGTIG samme tråd.. And guess what? - Der er 4 siders svar på hendes!  

Hvordan kan det være?

// En undrende bruger!!

jeg tror ikke nødvendigvis du skal tage det ilde op.... jeg svarer i alt fald alle indlæg jeg føler jeg kan bidrage til...

nogen gange tror jeg også det handler om hvem der lige er online...så jeg tror det er rent tilfældigt:0)

Anmeld

16. marts 2010

LotteGabriella

Jeg svarer på de tråde der interesserer mig, ligegyldigt hvem der har startet dem

Anmeld

16. marts 2010

Honningblomst

LotteGabriella skriver:

Jeg svarer på de tråde der interesserer mig, ligegyldigt hvem der har startet dem

Så må konklusionen efter alle vores svar her, være at nogle er bedre til at oprette tråde som rammer bredt...

Anmeld

16. marts 2010

LotteGabriella

Eva skriver:

Så må konklusionen efter alle vores svar her, være at nogle er bedre til at oprette tråde som rammer bredt...

ja det kan sagtens tænkes Jeg svarer i hvert fald kun hvis det har interesse ellers ikke

Anmeld

16. marts 2010

Honningblomst

LotteGabriella skriver:

ja det kan sagtens tænkes Jeg svarer i hvert fald kun hvis det har interesse ellers ikke

Og mon ikke de fleste gør det...de få man måske svarer fordi man kender dem, de danner jo ikke det store billede....så helt klart at det er det der hgar interesse og jo bredere et emne jo flere til at svare.

Og så er der vel også noget i det med at der er lette tråde og de svære og følsomme osv ....

Jeg synes det er interessant at opleve hvilke tråde der bliver meget lange og hvilke der stort set ikke er svar på...hvordan de udvikles de tråde eller hurtigt afvikles...

Anmeld

16. marts 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Det kan du have ret i..

Men lige i denne situation er vi jo to der har oprettet en tråd om nøjagtigt samme emne.. Det er derfor jeg ikke kan forstå det..

Anmeld

16. marts 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Det kan du have ret i..

Men lige i denne situation er vi jo to der har oprettet en tråd om nøjagtigt samme emne.. Det er derfor jeg ikke kan forstå det..

Tror måske indgangen til samme emne kan være forskellig...hvordan den serveres og ikke mindst hvordan man som ts går ind i den.

Men altså, i bund og grund er det vel spild af tid at spekulere over...jeg har selv oplevet tråde med ingen eller få svar men det tager jeg oppe fra og ned...

Det er bare en debatforum jo..

Anmeld

16. marts 2010

Diana...

Anonym skriver:

Okay, det er jeg da glad for at høre..

Men som jeg skrev til MariaJ, så prøvede jeg faktisk at hive tråden op igen.. Men stadig ingen svar..

Jeg synes bare at det er rigtig ærgeligt, da det gør jeg personligt ikke har den vilde lyst til at oprette indlæg og spørge jer (søde) kvinder til råds..

Ok ja nu ved jeg selvfølgelig ikke lige hvad det er for en tråd. Men jeg synes det er træls du føler sådan, og synes bare du skal oprette alverdens tråde så skal jeg nok svare dig ;) 

Kram til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.