lisbethita skriver:
Hejsa :-) Nu er jeg ikke ret tyk - faktisk meget lille selvom jeg har termin i dag, så det føler jeg egentligt ikke. Og det er faktisk kun mig, der tager initiativ. Det er ikke et problem - han HAR lyst - men han tager altså ikke initiativet....og det havde han ikke tænkt over. Har dog lige i skrivende stund fået en sms.....der ligger op til lidt af hvert i aften, ha ha - så han har nok haft tænkt over vores samtale i går. Der er ikke noget ondt i hans manglende initiativ. Han skulle nok bare mindes om det. Har en gravid veninde, som oplever det samme. De HAR lyst...men tager ikke initiativet så meget mere.
Angående oralsex, så tror jeg, at det er vigtigt man taler om det. Både inden fødsel og efter... det tror jeg, at jeg vil gøre. Det betyder jo noget at gøre det engang i mellem. Han elsker det jo selv...!
Heldigvis er min kæreste ikke påvirket af, at babyen er derinde!! Heldigvis...!!! Og jeg håber, at den anonyme får talt med sin kæreste. Man må sgu blive ved, indtil de får sagt ærligt, hvad der går dem på. Nogle gange er de jo bange for at såre en ved at være ærlig og andre gange skal de bare lige have lov til at gå og tænke lidt over, hvorfor de egentlig reagerer som de gør.... SEX....det skal vi sgu have allesammen!! Det er jo en af byggestenene til et godt og langt forhold - trods alt :-)
Gad vide om det egentlig er ubevidst biologisk, at nu ER missionen jo ligesom fuldført, kvinden er gravid og kan derfor ikke befrugtes længere. Det kan jo godt være at det lige tager toppen uden at mænderne selv ved det. Selvom de stadig har lyst og synes det er lige så dejligt som altid og at man er smadder lækker, gør det måske at de ikke tager samme initiativ som før man blev gravid, rent instinktivt.. Måske, bare en tanke..
Anmeld