Anonym skriver:
Hejsa!
Har jordens skønneste kæreste, og vi har et fantastisk sexliv. Lige bortset fra når jeg skal/vil slikkes ;( Kan bare ikk få ham til det. Før har der aldrig været problemer med det. Men efter vi fik vores datter for knap 11mdr. siden, har han ikke villet gøre det. Jeg fødte ved k.snit. Og jeg har en datter mere jeg har fået i vores tid sammen, han er ikke far til hende. Og der var ingen problemer der heller. Har spurgt ham hvorfor han ikke vil, for han ved jeg elsker det og jeg ved at han ved han er god til det og kan lide det. Har han i hvert fald givet udtryk for før. Og han svarer bare at han ikke har lyst. Fair nok at han ikke altid har lyst, har jeg heller ikke altid til at give ham et blowjob. Men hans "lyst" til det er HELT væk ;( Han siger bare at få slikket fisse er de ikke alt. Nej det ved jeg godt det ikke er, og skal a heller ikke være hver gang. Bare engang imellem, ligesom det var før.
Hvad gør jeg? Jeg har nægtet at give ham en sutter så længe jeg ikk får en slikketur. Ved godt det er barnligt af mig, men synes det ska være "noget for noget". Og han synes bestemt heller ikke det er rart at undvære en sutter HVER gang.
Hejsa Anonym
Smilte ved dit indlæg, fordi det sgu er meget rart, at vi kan tale lige ud af posen herinde - og ja...forstår godt du lige vil være anonym, fnis!!!
Det er sjovt du skriver det, fordi netop det er min store frygt! Vi talte om sex i går aftes - min kæreste og jeg - og hvorfor han ikke tager så meget intitiativ mere, som før. (Har termin i dag), men det må jo være fordi jeg ikke er helt så sexet som normal, tænker jeg. Han kunne ikke lige give et klart svar på det.
Tilbage til dig...jeg ville også snakke med ham om det igen. Og sige: hør her, makker!! Det der, det hører altså med til et super godt sexliv! Og da I havde det før, så skal I da også tilbage til det stadie igen. Hvis han ikke lige kan give dig et svar på, HVORFOR han ikke vil og ikke har lyst, så sig til ham, at han skal tænke lidt over, hvad det egentlig er, der er sket.... fordi I skal jo finde ud af, hvad der skal til, så I igen kan nyde oralsex begge to. Som du skriver: det behøver jo ikke lige være altid, men engang imellem er det altså tiltrængt, he he!!!
Jeg tror sgu lige, at jeg taler med min kærste om det i aften - jeg vil sgu helst ikke have, at han får traumer af at være med til fødslen - og det ved jeg, at han heller ikke selv vil.
Held og lykke med det - og håber, at det lykkedes dig at finde ud af, hvad der lige sker i hans hoved!!
Kærligst Lisbeth