Iq

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
16. marts 2010

Dictes mor

Sidst jeg prøvede en test landede jeg på 139.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anita80 skriver:

Jeg landede på 133....

Her : http://www.free-iqtest.net/

137... Det må sgu da være en fejl???

Anmeld

16. marts 2010

LotteGabriella

ka-ri-na skriver:

det eneste man skal huske at holde sig for øje er, at de der IQ tests går på den matematiske logik...

der er andre former for intelligens jo;0)

Kan ikke være mere enig

Anmeld

16. marts 2010

Michala

Hehe...skulle lige hurtigt læse hvad denne tråd handlede om. Nu elsker jeg matematiske/logiske teste. Så kunne ikke lige lade være med at klikke på det link der var smidt ud. IQ på 150! Tror jeg fik 138 i mensas for nogle år tilbage, men desto flere gange man ser sådanne test, desto bedre bliver man til at regne dem ud.

Anmeld

16. marts 2010

MariaJ

Fik 140 i den test der var linket til, men 133 i en mere omfattende version for nogle år siden (husker ikke hvad den hed).

Anmeld

16. marts 2010

Bavianis

Da både jeg selv og min kæreste er psykologer er jeg selvfølgelig blevet testet med en WAIS-III. Min IQ er 130. Men det siger altså bare meget lidt om hvílken person man er. Det er lidt ligesom karakterer...

Anmeld

16. marts 2010

TbCp

Jeg har kun prøvet den mensa har liggende på nettet.
Der var min iq enten 142 eller 144, det kan jeg ikke helt huske...
Men nu er jeg også ret god til de der logiske/matematiske ting, og det var jo stort set hvad der var i den test. Så på andre områder ved jeg ikke hvor jeg ville ligge

Anmeld

16. marts 2010

myprincess

Jeg tog lige den test (linket) men jeg fik ikke et resultat !  men jeg synes den var meget lettere end de andre jeg har taget.

Der er vist utroligt mange genier herinde , cirka alle ligger langt over gemmensnittet ? hehe....

Jeg får også top karaktere i de fleste fag undtagen lige præcis matematik derfor er jeg heller ikke så god til de der matematiske test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.