Iq

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.130 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

mullesmith2

Hey alle skønne mennesker.  Jeg sad og spekulerede på om der er nogen af jer der har prøvet iq tests?? jeg har prøvet flere gange syntes det er helt spændende hehe Hvad er jeres IQ?? og er der nogen der er medlem af mensa?? hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Ni-ko-li-ne

mullesmith2 skriver:

Hey alle skønne mennesker.  Jeg sad og spekulerede på om der er nogen af jer der har prøvet iq tests?? jeg har prøvet flere gange syntes det er helt spændende hehe Hvad er jeres IQ?? og er der nogen der er medlem af mensa?? hihi

det eneste man skal huske at holde sig for øje er, at de der IQ tests går på den matematiske logik...

der er andre former for intelligens jo;0)

Anmeld

16. marts 2010

anna-jonas

Min IQ er 141....................testet hos en kvalificeret jobkonsulent. Men, men................det siger jo intet om min følelsesmæssige og relationelle intelligens...................som jeg selv mener er ret godt udviklet.

Anmeld

16. marts 2010

myprincess

Årr ja da 141 nu tør jeg da slet ikke sig min hehe men har læst at en gemmensnitlig ligger på 105

Anmeld

16. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ikke alle går kun på matematisk-logisk tænkning - kun den på Mensas hjemmeside. Hvis man f.eks. lader sig teste med en WAIS-III giver det et ret godt overblik over hvilke områder man står stærkere på end andre, og den samlede IQ er et udtryk for hvor dygtig man er til problemløsning generelt (både koncentrationsmæssigt, logisk, rummeligt, socialt, sprogligt m.m.) - hvilket er det IQ groft sagt handler om...Problemløsning og overblik altså.

Jeg testede selv min på Mensas for nogle år siden, der var den på 129. Men på den fulde WAIS-III røg den vidst ned på 118 da min koncentrationsevne ikke er heeelt vildt god og det var en medstuderende der testede mig - så helt valid er den nok ikke...

Anmeld

16. marts 2010

mullesmith2

Ved godt man kan være intelligent inden for mange områder, men det er bare IQ'en jeg er interreseret i. Det gåt jo i bund og grund ud på om man kan tænke logisk.  Det gør alle IQ teste. Jeg kan bare huske da jeg var til session (har været værnepligtig) der skulle vi igennem flere forskellige IQ teste og jeg syntes det er mega spændende med de tests. Kan godt finde på at tage en på nettet bare for sjov. Ligger på omkring 130 - 140. Jeg ved ik hvad jeg vil bruge det til, men jeg syntes da det styrker mig på en eller anden måde at jeg ikke ligger under gennemsnittet eller noget da jeg altid har været uffattelig dårlig i skolen og har altid troet jeg var lidt små dum. Så det bekræfter mig kun i at jeg kan tænke logisk og tror mit selvværd får det bedre af at blive bekræftet i det.

Anmeld

16. marts 2010

Honningblomst

Min matematiske IQ er nok lige omkring sinkestadiet...tilgengæld er jeg temmelig sikker på min IQ på andre områder er noget bedre.

Knus Eva..

Anmeld

16. marts 2010

SAL

mullesmith2 skriver:

Ved godt man kan være intelligent inden for mange områder, men det er bare IQ'en jeg er interreseret i. Det gåt jo i bund og grund ud på om man kan tænke logisk.  Det gør alle IQ teste. Jeg kan bare huske da jeg var til session (har været værnepligtig) der skulle vi igennem flere forskellige IQ teste og jeg syntes det er mega spændende med de tests. Kan godt finde på at tage en på nettet bare for sjov. Ligger på omkring 130 - 140. Jeg ved ik hvad jeg vil bruge det til, men jeg syntes da det styrker mig på en eller anden måde at jeg ikke ligger under gennemsnittet eller noget da jeg altid har været uffattelig dårlig i skolen og har altid troet jeg var lidt små dum. Så det bekræfter mig kun i at jeg kan tænke logisk og tror mit selvværd får det bedre af at blive bekræftet i det.

Ja, det er spændende med de tests Hvor på nette kan man prøve gratis iq-tests? Syns der er nogle der koster........

Anmeld

16. marts 2010

Anita80

Jeg landede på 133....

Her : http://www.free-iqtest.net/

Anmeld

16. marts 2010

tascia

Anita80 skriver:

Jeg landede på 133....

Her : http://www.free-iqtest.net/

jeg lå på 127... går total kold når der kommer de der talrækker!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.