Er du tatoveret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

Bavianis

Eva skriver:

Undtagen på os der bruger pengene på skønhedsoperrationer....

Gas.... gamle mennesker er også smukke....deres ydre fortæller en historie...og nogen i billeder også...Billeddokumentation...fantastisk...

Hehe - ja, det er rigtigt:-)

Lige da jeg havde fået den første, havde jeg mareridt en nat om, at jeg kom på fødegangen, og at de så ikke ville hjælpe mig med at føde derinde, fordi "hun var sådan en med tattovering"! Det er jo snart 11 år siden jeg fik den første, men som vi kan se nu, så er det faktisk mere reglen end undtagelsen, at man er tattoveret;-)

Jeg har nu heller ikke fortrudt mine, og har holdt dem diskrete og feminine.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Honningblomst

Bavianis skriver:

Hehe - ja, det er rigtigt:-)

Lige da jeg havde fået den første, havde jeg mareridt en nat om, at jeg kom på fødegangen, og at de så ikke ville hjælpe mig med at føde derinde, fordi "hun var sådan en med tattovering"! Det er jo snart 11 år siden jeg fik den første, men som vi kan se nu, så er det faktisk mere reglen end undtagelsen, at man er tattoveret;-)

Jeg har nu heller ikke fortrudt mine, og har holdt dem diskrete og feminine.

Ja, man kan nemt blive dømt....alle de verdener det enkelte indvidid færdes i...vigtigt bare at vide hvem man selv er, for alt det andre mener kan man jo ikke bruge til så meget.

Men sikke da en drøm....godt det er langt fra virkeligheden...tror heller ikke det er "dem med tatoveringer" der dømmes...hvor tids udsatte eller jagtede lyder til at være de tykke og dem der ryger...

Anmeld

17. marts 2010

Mettemus

Jep, har en sol på lænden. Har længet gået og fantaseret om en på foden, men kan ikke finde det rigtige motiv, så det blir vist bare ved tanken. Et andet problem er, at jeg gerne vil kunne skjule den igen. På lænden ser man den stort set aldrig (glemmer indimellem at den er der), og det passer mig fint... lyder måske lidt mystisk

Anmeld

17. marts 2010

Corn

Jeg har ikke nogen endnu, men tegningen ligger hjemme, skal bare pudses af og så skal jeg nok liiiiige spare lidt sammen

Og føde først

Anmeld

17. marts 2010

3rollinger

Jeg har ikke nogen endnu, men vil have mine boerns navne skrevet paa kinesisk nederst paa ryggen. Har en svigerinde fra Kina, saa det giver mening for mig og saa ved jeg ogsaa at det er skrevet korrekt.

Overvejer ogsaa at faa lavet en lyslaas paa min ks ar saa er det meget nemmere hvis jeg skal have ks igen, men det er mest for sjov

Anmeld

17. marts 2010

trine3112

Jeg har 3 og vil gerne have en fjerde, der symbolisere barnet efter det er født

Anmeld

17. marts 2010

myprincess

Ja jeg har en rose med min datters navn igemmen på skulderbladet

Anmeld

17. marts 2010

Mille83

Jeg har en og når jeg har født skal jeg have en med min babys navn uden tvivl :-)

Anmeld

17. marts 2010

Siber

Nej - og skal hellere ikke have nogen

Hilsen SIber

Anmeld

17. marts 2010

Loa

Jup har to stks... en på lænden (suk, fik lavet den INDEN trenden gik amok) en tribal agtig jeg selv har tegnet. Og en på skulderbladet af en lotus med lidt stjerne agtigt uden om, som jeg fik lavet i Thailand....

Kunne helt sikkert godt tænke mig flere, men det skal være noget med endnu mere mening og betydning end de to jeg har.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.