Er du tatoveret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

karina1980

jeg har 3 stk og er slet ikke færdig endnu,

jeg skal være en af de gamle damer hvor man folder og strækker hud for at se hvad det har været

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Sommerfuglelarven

Jeg har 2 stk indtil videre, og der kommer helt sikkert flere til!

Anmeld

15. marts 2010

Pia.

karina1980 skriver:

jeg har 3 stk og er slet ikke færdig endnu,

jeg skal være en af de gamle damer hvor man folder og strækker hud for at se hvad det har været

Griner.... - Hvor er du sjov, sådan ender jeg vist også... Har allerede en del og er ikke færdig...

Anmeld

15. marts 2010

Sees

Jeg har 4 stk.

1: Min kinesiske stjernetegn på venstre skulderblad.
2: Mine initialer (staves?) i et fedt design i buksekanten i højre side. (hjemmetegnet)
3: Tre stjerner for "Tro, Håb & Kærlighed" på højre underarm.
4: Og Emils navn og fødselsdato på ventre læg. (Hjemmetegnet)

Jeg har bestilt tid til den næste - En blomster"kæde" der skal gå fra den venstre hofte, op over ryggen og slutte i højre side af nakken.

Derudover vil jeg gerne have en på venstre håndled - De to teatermasker - Den sure og den glade, og mine forældres fødselsdatoer på ribbene i venstre side 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. marts 2010

Low

Jeg har holdt mig til piercinger, dem kan man også tage ud hvis man ikke vil have dem mere. Men jeg har altid sagt at jeg jeg vil have en tus hvor der står mine børns navn og nu er jeg gravid så jeg skal helt sikkert have en når jeg engang har født og knægten er døbt

Ditte, 26+6

Anmeld

15. marts 2010

Heidi.

Eva skriver:

Synes der er så mange der er det...men hvor mange mon..

Jep du skønne, det er jeg.. Jeg har et F på det ene håndled og et P på det andet. Så har jeg en lille en på ryggen, min første.. Og en sol på anklen, den fik jeg lavet da jeg kom ud at et voldelige forhold..

Går ikke lige med planer om flere...ligenu. Kunne heller ikke drømme om at få dem lavet uden stor omtanke.

Anmeld

15. marts 2010

merichs

Jo jo det er jeg  Og er ikke helt færdig endnu, men skulle gerne få det sidste færdig når jeg en gang har født

Anmeld

15. marts 2010

LRJ

Er det ikk endnu men skal Have lavet mine to første her i år

Skal have min datters Navn og fødselsdato skrevet et sted plus jeg skal have en oppe under brystet, tæt på hjertet, som skal være en redningskrans med min onkels navn og dødsdato i, eller en stjerne med hans dødsdato i

men har planer om mange flere efter dem

Anmeld

15. marts 2010

Berg

Jeg blev tatoveret i en brandert af en ven der havde udstyr hjembragt fra USA. Jeg var 16 år gammel og tatoveringen var GRIM eftersom vennen var lige så beruset som mig.

Da jeg blev 18 fik jeg lavet en "rigtig" tatovering der dækker den gamle. Den er jeg OK tilfreds med (jeg er ihvertfald ikke flov over den.)

Hvis jeg ikke havde været så dum i mine unge år havde jeg IKKE fået en tatovering så mit svar er; har en tatovering men fortryder.

Jeg synes faktisk at tatoveringer kan være rigtig flotte bare ikke lige til mig...............

Anmeld

15. marts 2010

Honningblomst

Tak for svar og jeres stemme..

Jeg kan se at med mit behov for at skille mig ud og ikke være som den store masse, så er det vidst meget godt jeg ikke skal tatoveres...

Men tak igen..og så en anden ting, hvad koster det egentlig..altså hvis man sådan rigtig skal have det gjort og ikke kender nogen der kender nogen...er der steder der er bedre end andre, er der nogen tatovører der er in og ikke in...og tænker i nogen sinde på om de populære tegninger dem der er mode i nu, også er noget man gider se på om 20 år..altså lidt som hængerøvsbukser, ja de var fede i 80'erne men ville dælme ikke vise mig i dem nu....forstår I?

Og så synes jeg præcis som med alle andre ting man gør for at gøre sig smukkere, pænere eller mere som man ønsker, at det er rigtigt dejligt man kan og at man fanme bare skal gå amok...

Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.