Er du tatoveret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

bagger26

Har ingen.. Men har ønsket mig en siden jeg var 17 ca, men har aldrig kunne bestemme mig for hvordan den skal se ud, og hvor den skal sidde.. og vil være sikker på jeg ikke fortryder, så indtil videre har jeg tænkt i 10 år, men ikke fået det gjort endnu.. hehe.. Så er ikke sikker på det nogensinde sker, men vil helt vildt gerne.. Det skal bare være den rette..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Liljesilas

Jeg er tusset på hele ryggen, to små på armen og en bette en tæt ved skambenet (bare i siden) Jeg elsker tattoo  Men den på ryggen mangler stadig en del, så den skal gøres færdig når jeg har født og sådan.

Anmeld

15. marts 2010

LotteGabriella

jep det er jeg...har 3 og skal ha' den 4. til sommer

Anmeld

15. marts 2010

Tina2

Jeg har en på armen og en på ryggen og skal helt sikkert ha' flere efter endt graviditet og amning:-)

Anmeld

15. marts 2010

LotteGabriella

karina1980 skriver:

jeg har 3 stk og er slet ikke færdig endnu,

jeg skal være en af de gamle damer hvor man folder og strækker hud for at se hvad det har været

hehehe den var go'

Anmeld

15. marts 2010

Maria.

Yep.. Jeg har 3 og skal i hvert fald have én mere - min datters navn når hun er født..

Jeg har min søns navn *Magnus* på underarmen og mit stjernetegn på foden og 3 kinesiske tegn på ryggen..

Jeg har fået lavet alle 3 af den samme - På Mallorca.. Prisen var ikke så høj fordi det var uden for sæsonen (sådan sætter de priser dernede)..

Men kender også en rigtig god tatotør inde ved Istedgade som nok skal lave den næste.. Regner med at skal give omkring 450-500 for et navn med 5 bogstaver..

Anmeld

15. marts 2010

Maria.

Tina2 skriver:

Jeg har en på armen og en på ryggen og skal helt sikkert ha' flere efter endt graviditet og amning:-)

Man må godt blive tatoveret når man ammer!

Anmeld

15. marts 2010

nannanadja

ja jeg har et par stykker...

da jeg lige var fyldt 18 ville jeg bare ha en tato, så fik lavet en N i et supermand s mønster... lidt tosset men det er et godt minde

et kineisk tegn som jeg fik lavet på ferie med min kæreste hvor vores datter blev undfanget

Så har jeg fået lavet min datters og min engel noah navne med arabiske bogstaver.

også har jeg min kærestes navn på indersiden af min ringfinger..

Anmeld

15. marts 2010

CarinaSB

Jeps .. har Noah's navn på håndledet .. :) 

Og vil gerne have lavet 7 sommerfulge på ryggen som symbolisere min familie :)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. marts 2010

Tina2

Maria. skriver:

Man må godt blive tatoveret når man ammer!

Ok, det vidste jeg faktisk ikke, troede man skulle vente :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.