Så ruger jeg på æg.... Ønsk mig held med det!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

VNB

ønskebarn74 skriver:

Også her... Jeg føler jeg flydder på en lykke boble... Er lidt flov... Shoppede til kommende baby... Kunne ikke lade være... Den Ammepude jeg har kan man ikkE få andet tilbehør til mere... Men i den her lille butik fandt jeg sengesæt til baby der hører til for kun 70kr... Jeg kunne ikke lade være... ER JEG IKKE BARE SKØR!!!????

hihi kan ikke lade vær med at grine lidt.... Du er da ikke spor skør!

Jeg hev nemlig også min kæreste med ind i "engle & vildbasser" (børnetøjs forretning i Viborg) 1 uge efter ÆO, og han synes bare jeg var så PINLIG  det blev endnu mere pinligt da damen i butikken kom hen til os og spurgte om det var til en gave vi kiggede og om hun kunne hjælpe....  øøøøømh nej vi kigger bare lidt selv....  Men har dog intet købt endnu... har hørt det bringer uheld... (ja lidt overtroisk er man vel altid )

så det har vi til gode. Men kan SAGTENS forstå dem som gør det, og det var da bare super sødt at du fandt et match! så er det da også med at slå til  og billigt var det jo!

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Pia

Tror bestemt i dag er en heldig dag..

Min skønne lille Louise blir nemlig 9 mdr i dag ( eller det blev i´hun i formiddagsdag) så jeg er sikker på den 15 marts er en super god dag for og skabe børn...

Anmeld

15. marts 2010

VNB

*A* skriver:

Åhh... Det håber jeg godtnok også! Jeg magter slet ikke at vente. Jeg synes at det bliver værre og værre jo tættere vi kommer på onsdag. Jeg synes heller ikke at testlisten for marts måned er ret opløftende indtil videre :-(

Nej testlisten for marts er lidt depri lige nu.... men det kan jo nå at ændre sig endnu

Der er jo NOGEN som det skal lykkes for - tænk på det  

Anmeld

15. marts 2010

benthe :-)

søde jeg alt for jer
benthe

Anmeld

15. marts 2010

MM1987

ønskebarn74 skriver:

1000 1000 1000 tak søde!!!!! Og tak fordi du har overskudet til at blæse held vores vej!!!!!

Knus og Krammer Lene

Selvfølgelig...

Anmeld

15. marts 2010

ønskebørn74

Pia skriver:

Tror bestemt i dag er en heldig dag..

Min skønne lille Louise blir nemlig 9 mdr i dag ( eller det blev i´hun i formiddagsdag) så jeg er sikker på den 15 marts er en super god dag for og skabe børn...

Jeg håber hvirkelig du har ret!!! Tak for den gode karma!!!!

Knus og Kram Lene

Anmeld

15. marts 2010

ønskebørn74

benthe :-) skriver:

søde jeg alt for jer
benthe

1000 tak søde skat!!! Vi må lige tale sammen når du har tid...

Knus og Kram  Lene

Anmeld

15. marts 2010

ønskebørn74

VNB skriver:

hihi kan ikke lade vær med at grine lidt.... Du er da ikke spor skør!

Jeg hev nemlig også min kæreste med ind i "engle & vildbasser" (børnetøjs forretning i Viborg) 1 uge efter ÆO, og han synes bare jeg var så PINLIG  det blev endnu mere pinligt da damen i butikken kom hen til os og spurgte om det var til en gave vi kiggede og om hun kunne hjælpe....  øøøøømh nej vi kigger bare lidt selv....  Men har dog intet købt endnu... har hørt det bringer uheld... (ja lidt overtroisk er man vel altid )

så det har vi til gode. Men kan SAGTENS forstå dem som gør det, og det var da bare super sødt at du fandt et match! så er det da også med at slå til  og billigt var det jo!

knus

hihi... Jeg er ikke overtroisk... Så måtte jeg smide en masse ud og det har vi ikke råd til... Vi mangler kun Barnevogn, Aotostol og en Skråstol...

Knus og Kram Lene

Anmeld

15. marts 2010

*A*

VNB skriver:

Nej testlisten for marts er lidt depri lige nu.... men det kan jo nå at ændre sig endnu

Der er jo NOGEN som det skal lykkes for - tænk på det  

Ja, det er rigtigt.... men desværre er jeg lidt pessimistisk.

Jeg kan sagtens følge dig mht. overtro ved køb af babytøj etc. Jeg har det på nøjagtig samme måde. Jeg løb også bare væk fra børnetøjsafd. sidst jeg var i HM... Hehe...

Anmeld

16. marts 2010

lotte32

Hepper alt hvad jeg kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.