Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er jeg blevet insemineret i formiddags... Håber det er lykkens gang!!!!!!! Vil så gerne snart være mor!!!!! Er total hormonella idag...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg håber, krydser og ber til det er jeres tur denne gang...
Så rug du bare videre lille hønemor
Knus fra Pia.
Pia. skriver: Jeg håber, krydser og ber til det er jeres tur denne gang... Så rug du bare videre lille hønemor Knus fra Pia.
1000 tak søde!!!
Knus Lene
ønskebarn74 skriver: Så er jeg blevet insemineret i formiddags... Håber det er lykkens gang!!!!!!! Vil så gerne snart være mor!!!!! Er total hormonella idag...
Ønsker dig alt held og lykke... Og virkelig du snart bliver mor...
Ååh hvor jeg ønsker for jer, at det må lykkes.
Held og lykke fra mig
KaMa skriver: Mandag er en rigtig god insemineringsdag. Den bragte mig i hvert fald hele to små befrugtede æg. Krydser fingre for jer. Ventetiden er lang og symptomerne mange. Det bliver en udfordring, men det hele værd. Knus fra Karina
Mandag er en rigtig god insemineringsdag. Den bragte mig i hvert fald hele to små befrugtede æg. Krydser fingre for jer. Ventetiden er lang og symptomerne mange. Det bliver en udfordring, men det hele værd. Knus fra Karina
1000 tak for en dejlig besked!!! Kan mærke jeg har ægløsning på det sidste af ægene... Dejligt... Så er alle 3 i spil... Jeg håber hvirkelig du har ret... Er så uttolmodig!!!! Fnis....
Knus og Kram Lene
MoarJ skriver: Ønsker dig alt held og lykke... Og virkelig du snart bliver mor...
1000 tak, jeg er så taknemmelig for at have jer alle sammen!!!! Det må da give held med alle dem der hepper...
mathildemb skriver: Ååh hvor jeg ønsker for jer, at det må lykkes. Held og lykke fra mig
Mange mange tak for den gode karma!!!!
Held og lykke
Jeg ønsker for dig at det er din tur lige om et øjeblik!!!
Kh
Rosa
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128