Så ruger jeg på æg.... Ønsk mig held med det!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

Diana...

ønskebarn74 skriver:

1000 tak, vi er bare så spændte!!!

Knus og Kram  Lene

Ja det kan jeg godt forstå 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

ønskebørn74

pussekat skriver:

hejsa

ja  alt hvad jeg her for det lykke for jer nu

1000 1000 mange tak!!! Jeg er bare vildt spændt!!!! Håber i også har held denne gang!!!!

Knus og Kram  Lene

Anmeld

15. marts 2010

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

Så er jeg blevet insemineret i formiddags... Håber det er lykkens gang!!!!!!! Vil så gerne snart være mor!!!!! Er total hormonella idag...

Wow hvor spændende... og sender fluks en i dun retning.

Anmeld

15. marts 2010

ønskebørn74

dorthemus skriver:

Wow hvor spændende... og sender fluks en i dun retning.

1000 tak søde!!!! Hvordan har du det??? Og lille Runa???

Knus og Kram Lene

Anmeld

15. marts 2010

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde!!!! Hvordan har du det??? Og lille Runa???

Knus og Kram Lene

Det går rigtig godt, selvom jeg virkelig glæder mig til barsel nu..pyhh det er hårdt at gå på arbejde i øjeblikket. Runa har det godt i maven, tror jeg...hun vokser og er meget livlig

Anmeld

15. marts 2010

ønskebørn74

dorthemus skriver:

Det går rigtig godt, selvom jeg virkelig glæder mig til barsel nu..pyhh det er hårdt at gå på arbejde i øjeblikket. Runa har det godt i maven, tror jeg...hun vokser og er meget livlig

Skønt at høre søde!!!!! Hvor lang tid er der til du går på barsel???

Anmeld

15. marts 2010

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

Skønt at høre søde!!!!! Hvor lang tid er der til du går på barsel???

11 dqge...eller 6 arbejdsdage

Anmeld

15. marts 2010

ønskebørn74

dorthemus skriver:

11 dqge...eller 6 arbejdsdage

Ej hvor skønt!!! Knus og Krammer herfra!!!

Anmeld

15. marts 2010

VNB

*A* skriver:

Hej Vinni,

Dety er godt at høre at du tænker positivt igen. Jeg skal have taget blodprøven på onsdag og jeg gruer for dagen. Jeg frygter bare et negativt svar. Jeg tør sikkert næsten ikke tage telefonen når de ringer fra Skejby.

Jeg har så mange tanker. Hvordan føles det at være gravid? Tror jeg er indbildsk gravid (

Ja jeg var også helt sikker på oppe i mit hoved at jeg var gravid  man har så mange symptomer og ikke mindst er LYSETN til at være gravid større end nogesinde mens man ruger.

Tror og håber virkelig at det nok skal gå godt med blodprøven på onsdag  Og ja jeg kan kun nikke genkendende til det med at man ikke tør tage sin tlf når den ringer! min veninde ringede kort før de ringede fra klinikken og der havde jeg da nær fået hjertestop! fik hurtigt sagt pænt farvel til hende, og ca 5 min efter ringede de så fra klinikken... STREEEEEES!

Håber virkelig du bliver mødt af ordene "tillykke du er gravid!"

knus Vinni.

Anmeld

15. marts 2010

*A*

VNB skriver:

Ja jeg var også helt sikker på oppe i mit hoved at jeg var gravid  man har så mange symptomer og ikke mindst er LYSETN til at være gravid større end nogesinde mens man ruger.

Tror og håber virkelig at det nok skal gå godt med blodprøven på onsdag  Og ja jeg kan kun nikke genkendende til det med at man ikke tør tage sin tlf når den ringer! min veninde ringede kort før de ringede fra klinikken og der havde jeg da nær fået hjertestop! fik hurtigt sagt pænt farvel til hende, og ca 5 min efter ringede de så fra klinikken... STREEEEEES!

Håber virkelig du bliver mødt af ordene "tillykke du er gravid!"

knus Vinni.

Åhh... Det håber jeg godtnok også! Jeg magter slet ikke at vente. Jeg synes at det bliver værre og værre jo tættere vi kommer på onsdag. Jeg synes heller ikke at testlisten for marts måned er ret opløftende indtil videre :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.