Jeg kan kun tilslutte mig den der med, at brruge gummi frem til 8 ugersundersøgelsen.
Jeg brugte minipiller derfra, idet jeg ammede, men ret hurtigt fik min læge "overbevist" mig om, at en hormonspiral var det rette for mig.
Og ingen tvivl om det. For satan det er da smart!!! Den skulle jeg bare have haft med det samme til 8 ugers undersøgelsen!
JEg var egentlig imod en hormonspiral fordi jeg gerne ville minimere kunstige hormoner i kroppen, men den indeholder faktisk mindre end en minipille, og så kører det jo bare helt af sig selv!! SMART!
Jeg havde i starten træls pletblødning, som hurtigt reducerede sig, og nu har jeg stort set ikke min menstruation mere, hvilket var en af de gode bivirkninger ved en hormonspiral.
Jeg er meget glad for min hormonspiral. Har ingen gener ved den.
En kobberspiral, var jeg nødt til at vælge fra, idet den kan have tendens til at gøre ens menstruation kraftigere... Og jeg fik i sin tid p-pille fordi jeg netop havde det som et stort problem..... (Kunne bløde igennem både lilla always plus plus OG en orange Tampon SUPER!!!!) Ulækkert, sorry!
Tillykke med den nye titel snart 
Anmeld