Prævention efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.209 visninger
27 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

Bayze

Hvordan ligger landet egentlig mht prævention efter fødslen - kan man starte op med p-piller umiddelbart efter fødslen eller er der noget dér i forhold til amningen eller andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

LinLin

Mener man skal have mens før man må starte på p-piller...

Anmeld

14. marts 2010

Bayze

Mor til David skriver:

Mener man skal have mens før man må starte på p-piller...

Øøhh, og hvornår får man typisk det?

Anmeld

14. marts 2010

LinLin

tinpou skriver:

Øøhh, og hvornår får man typisk det?

Åh det er så længe siden at jeg ikke kan huske det

Anmeld

14. marts 2010

Bayze

Mor til David skriver:

Åh det er så længe siden at jeg ikke kan huske det

OK - men tak skal du have:-)

Anmeld

14. marts 2010

Laulund87

Nogle p-piller må man ikke tage når man ammer. Jeg fik min menstruation 6 uger efter fødslen og den første dag skulle jeg starte på pillerne. Vil dog sige at det er meget tidligt at få sin menstruation efter fødslen, jeg var til en undersøgelse fordi lægen ikke troede det var min menstruation, men det var det

Anmeld

14. marts 2010

Bayze

Laulund87 skriver:

Nogle p-piller må man ikke tage når man ammer. Jeg fik min menstruation 6 uger efter fødslen og den første dag skulle jeg starte på pillerne. Vil dog sige at det er meget tidligt at få sin menstruation efter fødslen, jeg var til en undersøgelse fordi lægen ikke troede det var min menstruation, men det var det

Okay, så der kommer lige til at gå lidt tid - tak skal du have:-)

Anmeld

14. marts 2010

Laulund87

tinpou skriver:

Okay, så der kommer lige til at gå lidt tid - tak skal du have:-)

det var så lidt Vil også lige sige at hvis du ammer går der som regel længere tid før man får menstruation end hvis man ikke gør..

Anmeld

14. marts 2010

Bayze

Laulund87 skriver:

det var så lidt Vil også lige sige at hvis du ammer går der som regel længere tid før man får menstruation end hvis man ikke gør..

OK - ja så tyder noget på at vi hellere må tage andre midler i brug indtil p-pillerne kan påbegyndes igen så:-) Skal saftsuseme ikke være gravid med den næstesådan lige med det vuns

Anmeld

14. marts 2010

Mussen2

jeg fik min mens ca 7 mdr efter fødsel. der findes en p-pille med lav hormonelt indhold, som lægen anbefaler. Man skal tænke på at selvom man ikke har fået sin mens, kan man jo sagtens blive gravid alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.