1 stks pavestolt mor her :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2008

Loggidut

jeg har som marie også en flader....og en sitter...dog er hun begyndt på nye triks, i dag...hun læner sig så truefarende frem, at jeg bliver nervøs og kigger væk...det er som om hun tænker...i den her stilling kan jeg liiiige nå bare 10 cm længere...

og det ser sgu ud som om det kunne ende med hun knalder hovedet ned i gulvet og brækker benene...i mine øjne en farlig situation...

hmmm....så måske er hun ved at finde ud af at kroppen kan bruges...

og det er bare så vildt flot med din lille traver...og er jeg måske lige misundelig???

ja gu er jeg så!

tillykke med det! ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2008

Lise

Loggidut skriver:

...hun læner sig så truefarende frem

Faretruende? :P

Anmeld

24. maj 2008

ivfmarie

Lise skriver:

Loggidut skriver:

Ohh.. du er bare en lille frøken perfekt, hva!?

Hvis du er så fantasktisk, hvorfor lærer du så ikke lige mgp-værterne at snakke så man forstår det!!?;):D;)

Anmeld

24. maj 2008

Lise

ivfmarie skriver:

Lise skriver:

Loggidut skriver:

Ohh.. du er bare en lille frøken perfekt, hva!?

:$

Anmeld

24. maj 2008

birgittemarie

Nårh (L) Hvor er det flot! Man fatter altså ikke, at de lige pludselig er så store.
Jeg tror, Nova Maria har brugt omkring en måned på at bevæge sig fra mavemøffende, til kravlende til stående og gående ved sofaen og det er altså utroligt! Det går simpelthen så stærkt lige pludselig.
Vi forede stuen med dyner i den uge, hvor hun væltede hele tiden og nu har hun lært at sætte sig ned lige så fint, så hun næsten aldrig falder mere fra sin vaklende stilling (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.