1 stks pavestolt mor her :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. maj 2008

Mie A

Simon har lige taget sit første skridt... han tog faktisk to... det så rigtig sødt ud.
Han har længe kunne stå uden at holde i noget, men har kravlet hvis han skulle fra A til B. Han har også fundet ud af at komme op i sofaerne, hvilket er knap så fedt, da han ikke er så god til at komme ned igen.

Knus Mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2008

Sille

ihh skønt.. hvor er han dygtig..... tillykke med det..

Anmeld

24. maj 2008

Tynen

Telløk! :)
Snart render de rundt og laver ulykker!

Stella tog et enkelt her igår, påstår min mor - Selvf. ville barnet ikke mere da jeg kom for at se :)

Anmeld

24. maj 2008

Lise

Hvor er det vildt at nogen går allerede nu! 8D

Tillykke med de første skridt - hvor er det flot. Min Simon rejser sig op af alt for tiden, men han går sgu ikke nogen steder... og hvis han glemmer at holde ved fx den stol han rejser sig op ad, så falder han bare baglæns og knalder hovedet i gulvet..

Anmeld

24. maj 2008

Tut

Hvor vildt... Tillykke, forstår godt at du er stolt...

Knus

Anmeld

24. maj 2008

Nadi

Nej hvor sejt! Tillykke :)

Her vil Oliver rigtig gerne både kravle, stå og gå... Men han har ikke helt fundet teknikken endnu, men det kommer nok snart.

-Nadia

Anmeld

24. maj 2008

bette

hvor vildt.. det går sku stærkt nu..
mikkel kravler og stiller sig op af ting. og går rundt ved at holde ved kanten af et bord eller lign.. han kan gøre det med en hånd nu.. og han elsker hvis vi går med ham.. men gå selv eller stå frit... det kan han ikke endnu..

Anmeld

24. maj 2008

Anja

Vildt !!

Super dejligt - ja, synes bare, at det er gået så stærkt fra de små var babyer til de nu er små børn ! :-o

Anmeld

24. maj 2008

ivfmarie

og jeg siger det lige igen:
Jeg fatter ikke at en baby på 10 måneder kan gå! Malte flader stadig bare ud når han sidder!

Fedt med Simons nye færdighed - tillykke med det. Så er de sgu godt nok ved at være børn - og ikke bebser længere.

Marie - misundelig, men tilgengæld ved jeg hvor mit barn er - altid!

Anmeld

24. maj 2008

Susan1978

jeg tænkte faktisk på det den anden dag..

om der var nogen der kunne gå..

min den store Ea.. gik da hun var 10 mdr..

kan huske jeg dengang på marts04 blev spurgt om jeg var sikker på at jeg hørte til der..

hun var den første der kunne gå!

tillykke med de første skridt.

Emil kravler stadig ik, men han kommer alligevel frem på en eller anden mystisk måde.. hihi

Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.