11 søskende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

myprincess

Nå okay for da jeg satte mit billede på var det da synligt med det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

vil-være-gravid

Uah da.. den var straks værre

Har ikke rigtigt noget kamere, der er godt nok til at tage billede af hvad der eventuelt står på et papir SAMTIDIG med jeg også er med på billedet... Men kan selvf. prøve... Prøver ad i morgen, Men har kun et kamera i min tlf., og det er ikke så godt...

Men som sagt, gør hvad jeg kan:-)

Anmeld

20. marts 2010

Lone Jakobsen

hejsa og velkommen til. er altid facineret når jeg læser om folk der har fået ekstra mange børn.

jeg er selv mor til 4 dejlige unger.....og fik gerne flere...meen det bliver vist ved de 4 (plus en dejlig bonus søn)

Anmeld

20. marts 2010

vil-være-gravid

Synes egentlig at 4 børn er et fantastisk tal!  Ikke for mange og ikke for lidt.

Anmeld

21. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

vil-være-gravid skriver:

Synes egentlig at 4 børn er et fantastisk tal!  Ikke for mange og ikke for lidt.

Lige præcis. Vil også vildt gerne have 4 stk.

Anmeld

21. marts 2010

vil-være-gravid

tænker bare... hvis man skal have tid til sig selv og sin mand også, så er 4 børn godt nok en stor mundfuld... Man er VIRKELIG bundet.

Anmeld

21. marts 2010

Lone Jakobsen

vil-være-gravid skriver:

tænker bare... hvis man skal have tid til sig selv og sin mand også, så er 4 børn godt nok en stor mundfuld... Man er VIRKELIG bundet.

det afhænger meget af hvor gamle de er, og hvad man opdrager dem til.

her i huset er børnene 10, 6, 5 og 8 mdr....og hver anden weekend er min bonus søn på 11 her også. de leger så meget sammen at det slet ikke er noget problem at finde "voksen tid" men nu har vi så også kun den yngste hjemme hver anden weekend...hvilket gør at vi lever et lidt anderledes liv end den klassiske stor familie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.