11 søskende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

Maise

vil-være-gravid skriver:

Jeg er i den (u)heldige situation at være velsignet med 11 søskende!! :-D

Det er overdrevet mange børn men jeg er SÅ glad for dem... Jeg er den ældste og der er 2+2 tvillinger imellem...

Jeg håber på at være ligeså frugtbar som mine forældre, he he :-D

he he den kan min mormor slå. Min oldemor fik 18 børn, egentlig 19, men aborterede i 8 måned. 1 døde 1 uge efter fødsel. De sidste 17, 10 drenge og 7 piger voksede op i hvidovre. Der er nu 5 drenge og 6 piger tilbage. Den ene af brødrene har lavet slægtsforskning på den store familie, sjovt at læse. Og på Facebook har min familie sin egen gruppe for efterkommere af min oldemor og oldefar der fik så mange børn. Skulle der holdes en fætter/kusinefest ville de blive omkring 200 menesker, hvis de skulle have deres partnere md. Jeg sagde til min mor om granfætre og grandkusiner med partnere ikke også kunne komme med. min mors ene onkel er nu ved at undersøge hvor mange vi ville blive, men det er op mod de 400, afhængig om grandfætre og grankusiner skal have deres børn med. Altså jeg er en grandkusine med en patner og et barn og min mor er kusine.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

vil-være-gravid

Shhiittt... Det er mange børn.,.. whoa

Anmeld

20. marts 2010

Vial

vil-være-gravid skriver:

Jeg er i den (u)heldige situation at være velsignet med 11 søskende!! :-D

Det er overdrevet mange børn men jeg er SÅ glad for dem... Jeg er den ældste og der er 2+2 tvillinger imellem...

Jeg håber på at være ligeså frugtbar som mine forældre, he he :-D

Velkommen til.

Må jeg foreslå, at du udfylder din profil og evt. bliver valideret med et billede.

Så er det lettere at relatere sig til dig her i debatten

Anmeld

20. marts 2010

ønskebørn74

Jeg er ud af en børneflok på 4... Jeg har altid ønsket et fodboldhold... Men med min situation, skal jeg være heldig hvis vi får en...

Anmeld

20. marts 2010

vil-være-gravid

KaMa skriver:

Velkommen til.

Må jeg foreslå, at du udfylder din profil og evt. bliver valideret med et billede.

Så er det lettere at relatere sig til dig her i debatten

Ok, havde egentlig tænkt på det.. Men føler mig meget udenfor i den her flok... Er ikke gravid og tror ikke jeg bliver det foreløbig.. Men har sat billede på... nu skal det vidst først valideres...

Anmeld

20. marts 2010

myprincess

Jeg synes virkelig at det er imponerende, jeg tager hatten af for de forældre

Hvad mner i med at billede skal valideres ?

Anmeld

20. marts 2010

oo

vil-være-gravid skriver:

Ok, havde egentlig tænkt på det.. Men føler mig meget udenfor i den her flok... Er ikke gravid og tror ikke jeg bliver det foreløbig.. Men har sat billede på... nu skal det vidst først valideres...

der er skam mange herinde der ikke har børn eller er gravide...prøv at kig ind i "prøver at blive gravid" gruppen eller barnløshedsbehandlingsgruppen der er et virkelig godt netværk og enorm støtte, så der er jeg sikker på du ikke vil føle dig udenfor

(hilsen en der kun liiige er hoppet videre til "gravid" )

Anmeld

20. marts 2010

vil-være-gravid

myprincess skriver:

Jeg synes virkelig at det er imponerende, jeg tager hatten af for de forældre

Hvad mner i med at billede skal valideres ?

Aner det ikke... Der stod bare, da jeg tilføjede et profilbillede, at det skulle valideres... Det er vel "godkendes", så man ikke lægger ulovlige billeder ud

Anmeld

20. marts 2010

vil-være-gravid

Der står det her ved mit billede:

Du kan sætte et billede på din profil. Billedet skal valideres inden det kommer på, og vi forbeholder os naturligvis retten til at afvise billeder der kan virke anstødende o.l.

Der kan gå op til et døgn før dit billede bliver valideret - dog skal fotos fra dit fotoalbum ikke valideres først.

Anmeld

20. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
vil-være-gravid skriver:

Der står det her ved mit billede:

Du kan sætte et billede på din profil. Billedet skal valideres inden det kommer på, og vi forbeholder os naturligvis retten til at afvise billeder der kan virke anstødende o.l.

Der kan gå op til et døgn før dit billede bliver valideret - dog skal fotos fra dit fotoalbum ikke valideres først.

Davs med dig og hjertelig velkommen til! Jeg har netop valideret dit profilbillede som hverken var anstødeligt eller andet Validere betyder egentlig bare at vi godkender billedet til brug herinde.  Jeg hedder Rosa og er en af baby.dk's moderatorer, dvs jeg hjælper lidt til med småopgaver som f.eks. billedvalidering, og så er jeg med til at sikre en god tone herinde i debatterne som somme tider kan blive ret hede

Inde under din profil kan du finde et profilnummer - hvis du har mulighed for at uploade et billede af dig selv hvor du viser en seddel frem med nummeret, dit profilnavn, dato og begge hænder fremme så kan du blive "ekstra" godkendt som profil - det er noget vi har indført fordi der desværre har været nogle falske profiler herinde af og til som har disket op med nogle ret fantastiske og sommetider tragiske historier fra de varme lande... Det undgår vi på den måde, for så har folk ligesom "bevist" at de er den de siger de er... Men der er absolut ingen tvang!

Endnu en gang velkommen, det bliver sjovt at lære dig at kende.

Rosa - med en mor der var den ældste af 7 piger...

Velkommen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.