vil-være-gravid skriver:
Der står det her ved mit billede:
Du kan sætte et billede på din profil. Billedet skal valideres inden det kommer på, og vi forbeholder os naturligvis retten til at afvise billeder der kan virke anstødende o.l.
Der kan gå op til et døgn før dit billede bliver valideret - dog skal fotos fra dit fotoalbum ikke valideres først.
Davs med dig og hjertelig velkommen til! Jeg har netop valideret dit profilbillede som hverken var anstødeligt eller andet
Validere betyder egentlig bare at vi godkender billedet til brug herinde. Jeg hedder Rosa og er en af baby.dk's moderatorer, dvs jeg hjælper lidt til med småopgaver som f.eks. billedvalidering, og så er jeg med til at sikre en god tone herinde i debatterne som somme tider kan blive ret hede 
Inde under din profil kan du finde et profilnummer - hvis du har mulighed for at uploade et billede af dig selv hvor du viser en seddel frem med nummeret, dit profilnavn, dato og begge hænder fremme så kan du blive "ekstra" godkendt som profil - det er noget vi har indført fordi der desværre har været nogle falske profiler herinde af og til som har disket op med nogle ret fantastiske og sommetider tragiske historier fra de varme lande... Det undgår vi på den måde, for så har folk ligesom "bevist" at de er den de siger de er... Men der er absolut ingen tvang!
Endnu en gang velkommen, det bliver sjovt at lære dig at kende.
Rosa - med en mor der var den ældste af 7 piger...
Velkommen
Anmeld