Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er i den (u)heldige situation at være velsignet med 11 søskende!! :-D
Det er overdrevet mange børn men jeg er SÅ glad for dem... Jeg er den ældste og der er 2+2 tvillinger imellem...
Jeg håber på at være ligeså frugtbar som mine forældre, he he :-D
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej og velkommen til
Jeg er 34 år og har "lige" fået mit 5. barn her i januar og ved ikke om jeg for flere, men synes at det lyder lidt vildt med 12 børn.
Held og lykke med projektet
hvis jeg havde finanserne til det (og frugtbarheden) ville jeg også lave mig en KÆMPE børneflok både jeg og min mand er fra børneflokke af fire og jeg elsker også at der er flere søskende og det gør også at der aldrig er uvenskaber der holder ret længe - for så træder en af de andre til og får det løst
ja, ville bare sige velkommen og jeg er total "with you on that"
Hold da ferie.. og ejeg syntes vi var mange (7 halve, en hel og en stedbror) kalder dem alle for søskende..
Hihi,og jeg som troede jeg var den (enest) med så mange søskende.. Vi er 10. min mor har dog født 11, men 1 gik bort som spædbarn.. Alle lavet af min mor og far hihi som stadig er sammen
hmm... indtilvidere har jeg en, men jeg tror ikke jeg kan/vil slå min mors rekord
Velkommen til
Jeg er fra en børneflok på 8, hvoraf vi 7 af os er helsøskende og min mindste lillesøster er halv
Jeg vil gerne have børn, dog nok ikke sååå mange som min mor og far men forhåbentlig mere end 2 Den første er på vej og imorgen finder vi ud af om vi starter flokken med en pige eller en dreng
nå så er jeg ikke den eneste :-)
Der blev desværre også født en dødfødt baby. Men det har de sørme rådet bod på efterfølgende
Skal IKKE have 12 børn... Men har længe ønsket mig 4 børn.. Men tror , jeg holder det på de 2 stk. HVIS jeg da kan blive gravid
Er I bare vimmer manner... Jeg er bare fuldstændig badabing ene-barn med stort E... Faktisk så enebarn, at jeg hele min barndom ikke engang havde fætre og kusiner!! - Jeg fik en fætter da jeg blev 18 år og jeg får en kusine her som 31 årig til maj (jo som de fleste nok har opdaget hehe)...
Men altså - jeg bøjer mig i støvet over jeres forældre. Har både og over jeres store familier. Troede ikke der var så mange med mange søskende i danmark! og tænk, så er der så mange, bare her på baby.dk!!
Jeres forældre har virkelig gjort deres borgerpligt.
Zafir, har læst din fødselsberetning.. Og den er da bare helt fantastisk... Meget åndelig og nærværende. Skønt at læse. Men puha, hjemmefødsel er vidst ikke lige noget for mig, selvom jeg selv er sygeplejerske og min kæreste er fødselslæge
SKAL bare på sygehuset... Måske ændrer det sig , når jeg rent faktisk bliver gravid en dag, he he ved det ikke.. men synes godt nok det er modigt
vil-være-gravid skriver: Jeg er i den (u)heldige situation at være velsignet med 11 søskende!! :-D Det er overdrevet mange børn men jeg er SÅ glad for dem... Jeg er den ældste og der er 2+2 tvillinger imellem... Jeg håber på at være ligeså frugtbar som mine forældre, he he :-D
Hej
mvh Michael
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128