"Kan dit barn lege med vores....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2010

Honningblomst

Tina2 skriver:

Nej, selvom jeg egentlig er ret god til at sige min mening, så kan jeg godt ha 'svært ved det i nogle tilfælde.... Især ved mennesker tæt på mig.... Altså som fx i det her tilfælde...

Har det på samme måde...så bliver det den lille hvide løgn og den er jo heller ikke så skidt igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

Tina2

Eva skriver:

Har det på samme måde...så bliver det den lille hvide løgn og den er jo heller ikke så skidt igen...

Præcis

Anmeld

15. marts 2010

Tullebobs

Hej

Jeg ville aldrig spørge om Simon kunne komme over til en anden og lege - jeg spørger om de vil komme her og lege - og så plejer det at gå automatisk med en aftale det andet sted

Jeg passer gerne andres børn, men det skal ikke være med en skjult dagsorden, som da en far fra børnehaven afleverede sin søn hos os, til hvad jeg troede var en legeaftale på et par timer, med ordene: "Ja min kone er på arbejde og jeg skal på skolen til noget tam tam, så vi ses kl 15" Her var klokken så 10! Det bliver jeg sur over, og forstår slet ikke at man kan få sig til det. Og den stakkels dreng havde aldrig været hos os før - det må dælme være grænseoverskridende, det ville jeg i hvert fald ikke byde mit barn (de er jo kun 4-5 år).

Men man spiller med åbne kort og spørger om vi kan hjælpe i en presset situation, så gør jeg det gerne

Kh Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.