Nåååårh.. han kneb en bette tåre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2008

Tynen

Helt seriøst så synes jeg bare det så så kunstigt og en smule falskt ud fra hendes side:S
Har slet ikke samme feeling som da Mary og Frede blev gift.

Jeg fatter stadig ikke hvad hun ser i svovlgule Joachim, men han var da lidt sød da han tudede :$

Anywho så så hun da bare skide hamrende godt ud!!
Men hvor blev alle brudepigerne af?
Var så træt af at hendes slør ikke blev rettet til i den ene side da de sad på de der skamler.

Trine - Der håber at det bare er tricks med dankortet den fyr kan +o(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2008

Sille

Tynen skriver:

Helt seriøst så synes jeg bare det så så kunstigt og en smule falskt ud fra hendes side:S

Jeg fatter stadig ikke hvad hun ser i svovlgule Joachim, men han var da lidt sød da han tudede :$

Var så træt af at hendes slør ikke blev rettet til i den ene side da de sad på de der skamler.

HØRT HØRT!!!

-sille - big time royal

Anmeld

24. maj 2008

heaven

Tynen skriver:

det var svigerfar (henrik), der flyttede det, så du det??? altså.....

Jannie

Anmeld

24. maj 2008

Tynen

Ja, han skulle da lige markere lidt og træde i karakter hva´!

Men det var mere den anden side jeg tænkte på - Hun sad jo nærmest i det!
Det irriterer mig bare sådan noget.
Er typen der ikke kan sidde bagved en i biografen der har et løst hår til at sidde på skulderen - Skal bare, må bare liiige fjerne det! :)

Anmeld

24. maj 2008

heaven

Tynen skriver:

Ja, han skulle da lige markere lidt og træde i karakter hva´!

Men det var mere den anden side jeg tænkte på - Hun sad jo nærmest i det!
Det irriterer mig bare sådan noget.
Er typen der ikke kan sidde bagved en i biografen der har et løst hår til at sidde på skulderen - Skal bare, må bare liiige fjerne det! :)

nå ok - det så jeg ikke.... jamen det er da gået godt så... hehe, lagde også m,ærke til at de var ved at glemme buketten, da de skulle ud...

Jannie

Anmeld

24. maj 2008

Tynen

De må seriøst og være ved at pølle i bukserne af nervøsitet!

Men tror stadig ikke på at hun er dybt forelsket - Det interview der var med dem den anden dag sad jeg også og studsede over dem.
De kiggede bare ikke dybt i hinandens øjne som Mary og Frede gjorde dengang!

Trine - Analytiker

Anmeld

25. maj 2008

ka li ja

ja ok, jeg måtte da også lige ha lidt vand i øjenkrogen da han krammede sine sønner. er ellers ikke til jokke! ad. nu syntes jeg jo heller ikke marie var noget at råbe hurra for. hendes kjole var da pæn, men hvad skete der lige for hendes hår!!! nej nej nej da. og så var det skævt. dennis knudsen altså!!! nå men syntes marie pigen virkede lidt kold og stiv i betrækket, men det var jo nok fordi hun var nervøs af helvede til... jeg frygter dn dag jeg skal giftes, hold op det ender i tude Gilde!!!!:'((L)8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.