Nåååårh.. han kneb en bette tåre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. maj 2008

ivfmarie

:'( Marie - der liiige kom forbi flimmeren da hun gik op ad kirkegulvet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2008

Tut

Ja, og jeg må pinligt indrømme det, men det gjorde jeg sgu også :'( Selvom jeg ikke er den største fan af Joachim, så synes jeg virkeligt at det var sødt den måde han krammede sine drenge og fællede enl lille tåre :D Mette - der er blevet meget sentimental efter jeg er blevet mor - kan sgu tude til en Lambi-reklame :S

Anmeld

24. maj 2008

Nadi

Det gjorde jeg også!! Så Tut du er ikke alene :$

Jeg syntes simpelthen det var så sødt da Joachim krammede Nicolai og Felix! Og nej hvor var Maire smuk. Kunne dog ikke at lide hår og slør sammen (synes det ville have været pænere hvis håret ikke havde været så højt til det slør eller hvis hun havde droppet sløret), og brudebuketten var absolut ikke min smag. Men for pokker hvor var det en pæn kjole, sådan en ville jeg også gerne have :P

-Nadia

Anmeld

24. maj 2008

Sille

jeg fik også lige tårer i øjnene da hun kom op af kirkegulvet.. Syns bare (undskyld for den næste kommentar som er lidt grim...:S) at der er et eller andet helt galt.. marie er jo mega skøn og joachim er bare så svovlgul af smøger og har stået på disko og raget på piger.. :'( Hva dælen vil hun dog med ham... Har altid syntes ham joachim var sådan lidt nasty.. frederik derimod.. num num. Nå.. ja så kom min fordom frem........ -sille - ik helt stolt over dette indlæg..

Anmeld

24. maj 2008

Nadi

[citat][f][småt]Sille skriver:[/småt][/f] jeg fik også lige tårer i øjnene da hun kom op af kirkegulvet.. Syns bare (undskyld for den næste kommentar som er lidt grim...:S) at der er et eller andet helt galt.. marie er jo mega skøn og joachim er bare så svovlgul af smøger og har stået på disko og raget på piger.. :'( Hva dælen vil hun dog med ham... Har altid syntes ham joachim var sådan lidt nasty.. frederik derimod.. num num. Nå.. ja så kom min fordom frem........ -sille - ik helt stolt over dette indlæg..[/citat] Jeg er helt enig, det ser helt forkert ud. Enten så må han kunne nogle triks eller også har hun bare tænkt sig at leve den ultimative prinsessedrøm ud :) Og ja num num til Frederik!

Anmeld

24. maj 2008

Mor-jannie

jaaa det er sååå sødt og JEG stottudet:-) snøft

Anmeld

24. maj 2008

Sille

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Sille skriver:[/småt][/f] jeg fik også lige tårer i øjnene da hun kom op af kirkegulvet.. Syns bare (undskyld for den næste kommentar som er lidt grim...:S) at der er et eller andet helt galt.. marie er jo mega skøn og joachim er bare så svovlgul af smøger og har stået på disko og raget på piger.. :'( Hva dælen vil hun dog med ham... Har altid syntes ham joachim var sådan lidt nasty.. frederik derimod.. num num. Nå.. ja så kom min fordom frem........ -sille - ik helt stolt over dette indlæg..[/citat] Jeg er helt enig, det ser helt forkert ud. Enten så må han kunne nogle [rød]triks[/rød] eller også har hun bare tænkt sig at leve den ultimative prinsessedrøm ud :) Og ja num num til Frederik! [/citat] Tricks i sengen...???8( ;)-sille

Anmeld

24. maj 2008

Nadi

[citat][f][småt]Sille skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Sille skriver:[/småt][/f] jeg fik også lige tårer i øjnene da hun kom op af kirkegulvet.. Syns bare (undskyld for den næste kommentar som er lidt grim...:S) at der er et eller andet helt galt.. marie er jo mega skøn og joachim er bare så svovlgul af smøger og har stået på disko og raget på piger.. :'( Hva dælen vil hun dog med ham... Har altid syntes ham joachim var sådan lidt nasty.. frederik derimod.. num num. Nå.. ja så kom min fordom frem........ -sille - ik helt stolt over dette indlæg..[/citat] Jeg er helt enig, det ser helt forkert ud. Enten så må han kunne nogle [rød]triks[/rød] eller også har hun bare tænkt sig at leve den ultimative prinsessedrøm ud :) Og ja num num til Frederik! [/citat] Tricks i sengen...???8( ;)-sille [/citat] Eller andre steder alt afhængig af hvad man er til.. Uf 8( Badr badr!!

Anmeld

24. maj 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] Ja, og jeg må pinligt indrømme det, men det gjorde jeg sgu også :'( Selvom jeg ikke er den største fan af Joachim, så synes jeg virkeligt at det var sødt den måde han krammede sine drenge og fællede enl lille tåre :D Mette - der er blevet meget sentimental efter jeg er blevet mor - kan sgu tude til en Lambi-reklame :S[/citat] LOL. MÆH!

Anmeld

24. maj 2008

Sille

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Sille skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Sille skriver:[/småt][/f] jeg fik også lige tårer i øjnene da hun kom op af kirkegulvet.. Syns bare (undskyld for den næste kommentar som er lidt grim...:S) at der er et eller andet helt galt.. marie er jo mega skøn og joachim er bare så svovlgul af smøger og har stået på disko og raget på piger.. :'( Hva dælen vil hun dog med ham... Har altid syntes ham joachim var sådan lidt nasty.. frederik derimod.. num num. Nå.. ja så kom min fordom frem........ -sille - ik helt stolt over dette indlæg..[/citat] Jeg er helt enig, det ser helt forkert ud. Enten så må han kunne nogle [rød]triks[/rød] eller også har hun bare tænkt sig at leve den ultimative prinsessedrøm ud :) Og ja num num til Frederik! [/citat] Tricks i sengen...???8( ;)-sille [/citat] Eller andre steder alt afhængig af hvad man er til.. Uf 8( Badr badr!! [/citat] LOL:))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.