Mor til David skriver:
Jeg kan heller ikke vente - overvejer seriøst at købe en kønsscanning inden MD! Dvs. fra 1. april (17+0)... MD er først 23. april - der er alt for længe til! 
Hvilke navne har du? - (INSPIRATION!)
Jeg skal til MD d. 12. april, og så lang tid kan jeg slet ikke gå. Har et lille bitte håb om at få løftet lidt af sløret på onsdag. Der skal jeg til lægen på hospitalet. Måske han scanner og måske man kan lokke lidt ud af ham. Nu må jeg se...
Jeg tror ikke, at du kan bruge mine navne - du skal være meget velkommen. Jeg har dog endnu ikke mødt nogle, som er faldet i svime over dem (jo, nogle har lidt):
Anna & Viola
Alvin & Villum
Viola & Alvin
Jeg har længe været hooked på Merle My og Villads. Er dog kommet lidt væk fra det igen. Dorthemus fandt på Villum, og det er jeg blevet lidt vild med. Trods nogle mener, at det lyder som et efternavn.
Det er også Dorthemus der indirekte inspirerede mig til Anna. Det var fordi, at hun talte om en veninde, som har en lille datter med det navn. Blev bare helt glad inden i, når det navn bliver nævnt.
Samtidig er jeg SÅ vild med Alvin. Alvin og Anna havde været genialt, men synes at det bliver for meget med samme forbogstav til tvillinger.
Det var så den lange forklaring...
Anmeld