Vasketøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2008

Lise

Nå men så lærte jeg lidt om lynlåse og hvordan tøj skal vende i vasken idag... tror ikke det ændrer noget på hvordan jeg vasker tøjet. Christian bruger også mange poloer - han har et hav af Fred Perry poloer som han elsker over alt på jorden - og de bliver vasket lige præcis sådan som de bliver smidt til vask. Hvis de da bliver smidt til vask og ikke ligger i en bunke i soveværelset...........

Lise - som sidder på skolens bibliotek og udnytter tiden helt forkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2008

linemus

ka li ja skriver:

ok det går jeg så bare overhovedet IKKE op i!!!
det er mit liv alt for kort til.
det ryger bare ind i maskinen. om det ene ben er med vrangen og det andet vender rigtigt! lyner sgu heller ikke lynlåse mer.
jeg vasker og det der ikke kan holde til en omgang vask og tumbling, det ryger ud!

Same here...

Anmeld

24. maj 2008

Mikkelmusen

Jeg vender af og til tøj med tryk på vrangen for at trykket ikke ser for slidt ud med tiden, men alt det andet er jeg SÅ ligeglad med... Det er sgu kun hvis det i forvejen er vendt på vrangen at det ender sådan i maskinen... Jeg har masser andet og lave end at vende tøj.

Anmeld

24. maj 2008

Rasmine

Synes måske også det er lidt ærgerligt hvis ens nye tøj, hurtigt begynder at se slidt og nusset ud.

Anmeld

24. maj 2008

ka li ja

jamen jeg køber ikke dyrt tøj, så det problem har vi ikke ;)

Anmeld

24. maj 2008

bette

vender ikke vrangen ud.. gider simpelthen ikke.. og så skulle vende det igen når det skal lægges sammen.. nix du..

heidi som kom hjem fra ridning hvor manden havde vasket tøj????

Anmeld

24. maj 2008

Tynen

Vasketøj?!
Er det den store blokering af lugtende tøj der er ved at hobe sig op nede i kælderen?!

Nix om jeg vender tøjet - Jeg er endda holdt op med at lægge det sammen nu, for så står det bare i kasser i stuen og kommer aldrig på plads.
Jeg kyler det bare ind i skabet i tiden - Så overskudsmom som jeg jo er!

Anmeld

24. maj 2008

ivfmarie

Jeg er nærrig og doven!
Jeg køber genbrugstøj til ingen penge, og så smider jeg væk hvis ikke det kan holde til at blive vasket, eller hvis det ikke kan blive rent. Den t-shirt Malte har på, på profilbilledet - den ligger i vores skraldespand nu!

Marie - hader vasketøj

Anmeld

24. maj 2008

Nadi

Jeg kyler altså også tøj ud hvis det er alt for beskidt og jeg ved at jeg ikke får det rent igen. F.eks så er der da røget nogle body'er ud som er belevt overskidt +o( Dem skal jeg bare [k]ikke[/k] have i vaskemaskinen! Hva med kareklude?? Vasker i dem? Jeg smider dem ud når de har været brugt, dem gider jeg simpelthen ikke at vaske.

Anmeld

24. maj 2008

Tynen

Nix - Totalt resurcespild, men jeg synes bare karklude er noget af det klammeste jeg ved efter de har været brugt.

Det samme med grattet tøj. Gider ikke bruge tid på at stå med pletfjerneren og ligge det i blød.

Har faktisk overvejet at anskaffe mig 3 kæmpe kasser hvor jeg smider vores rene tøj direkte i.
Føler alligevel at det er det samme tøj man render i, så det bliver nærmest bare taget direkte fra kurven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.