Vasketøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.598 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. maj 2008

Rasmine

Hvor mange får egentlig vendt vrangen ud på tøjet?
JEG GIDER SIMPELTHEN IKKE!
Så kunne jeg da ike lave andet end at stå ned i kælderen og ordne vasketøj.

Har venligt, men meget bestemt meddelt Lars at hvis ikke tøjet er vendt med vrangen ud, bliver det vasket sådan, så må det blive slidt det hurtigere.

Hvad gør I andre, er I et serviceorgan, eller gider I heller ikke?

Mette - med for meget tid idag åbenbart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2008

ka li ja

ok det går jeg så bare overhovedet IKKE op i!!!
det er mit liv alt for kort til.
det ryger bare ind i maskinen. om det ene ben er med vrangen og det andet vender rigtigt! lyner sgu heller ikke lynlåse mer.
jeg vasker og det der ikke kan holde til en omgang vask og tumbling, det ryger ud!

Anmeld

24. maj 2008

Lise

Skal man vende vrangen ud? :$

Det gør jeg ikke... kan havregrød, leverpostej, kartoffelmos og broccoli gå af hvis vrangen vender ud af? Jeg vasker bevidst tøjet så det vender rigtigt, men jeg nægter at folde alt Christians tøj ud og hen og rundt. Han smider ofte små strømpebolde til vask - og sådan bliver de vasket. Punktum!

Anmeld

24. maj 2008

Lise

ka li ja skriver:

lyner sgu heller ikke lynlåse mer.

Hvorfor skulle du da også gøre det? (?)

Anmeld

24. maj 2008

Nadi

Her ryger det altså også bare ind. Jeg gør det måske en sjælden gang hvis det er en fed bluse eller et par pæne bukser og det er en mørk farve. Men ellers ikke.

Men en ting jeg synes der er noller er at man skal starte en vaks fordi man skal have vaket en blå bluse seperat først... Hva gør i andre der??

-Nadia

Anmeld

24. maj 2008

ka li ja

Lise skriver:

ka li ja skriver:

det er noget med at de kan gå i stykker i tænderne så de ikke kan lynes mer bagefter... hmm og det dr med strømperne kender vi. der er dt bare mig der ALTID bukker kanten på stømpen ned når jeg tager dem på, og sådan tager jeg dem af, og sådan blir de vasket!

Anmeld

24. maj 2008

Nadi

Lise skriver:

ka li ja skriver:

Okay det gør jeg så, altså ikke på bukser med på cardigans og jakker der bliver lynlåsen lynet. Jeg ved ikke hvorfor man skal gøre det, men det er vist en meget god ide.

Anmeld

24. maj 2008

ka li ja

Nadi skriver:

Her ryger det altså også bare ind. Jeg gør det måske en sjælden gang hvis det er en fed bluse eller et par pæne bukser og det er en mørk farve. Men ellers ikke.

Men en ting jeg synes der er noller er at man skal starte en vaks fordi man skal have vaket en blå bluse seperat først... Hva gør i andre der??

-Nadia

vasker den blå sammen med sort!

det eneste problem er når man vasker RØD!!!! jeg ved endnu ikke hvad det kan vaskes sammen med for ikke at ødelægge noget! for det smadre også mit sorte. har overvejet brun

Anmeld

24. maj 2008

Rasmine

Ha ha, den med strømperne kender jeg kun alt for godt! Men tøjet bliver ALTSå nusset på forsiden, hvis ikke vrangen bliver vendt ud. Lars bruger f.eks. mange polo'er, og har vildt mange fede, lidt dyre. Og jeg kan sgu godt se de bliver hurtigt nussede, men det er jo HANS problem, han kan jo bare vende vrangen ud. Og ja, lynlåsene kan godt gå i stykker. Bruger fanme bare så meget tid på det vasketøj, det er helt vildt faktisk, hvis ikke vaskemaskinen kører nogle gange hver anden dag, mindst, hober det sig op.

Anmeld

24. maj 2008

Nadi

ka li ja skriver:

Nadi skriver:

-Nadia

vasker den blå sammen med sort!

det eneste problem er når man vasker RØD!!!! jeg ved endnu ikke hvad det kan vaskes sammen med for ikke at ødelægge noget! for det smadre også mit sorte. har overvejet brun

Gud ja! Det havde jeg slet ikke tænkt på. Tak for rådet :D For jeg synes sgu det er lidt frådseri at skulle starte vaskemaskinen for sådan en lille bluse i str 80 fordi den aldrig er blevet vasket før 8D Men nej vask det røde med rødt eller måske lyserødt. Det tror jeg fakisk at jeg gør.

Ej jeg burde også få sat en vask over. Det gør jeg lige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.