Amning med implantater.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

memuffin

Terminjuni2010 skriver:

Hej alle. Har et spørgsmål vedr amning.

Kan man når man har fået lagt implantater i brysterne amme?

Nogen som selv har erfaring med det?

Hilsen mig

hej

jeg har 350 mil i hvert bryst og jeg har absolut ingen problemer haft med at amme... min søn blev ammet til han var over 7 måneder...

min kirurg sagde at det kom an på og implantatet ligger under eller over brystmusklen

jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

sus86

hej.. jeg fik lavet bryster for ca 3 år siden.. mine blev lagt ind under brystet. hvis i forstår. og jeg har mælk i brysterne nu, og jeg har ca 14 dage tilbage af termin. min søster som også har implantater har ammet to børn og der var ikk nogen problemer der.  og jeg regner heller ikk med at der kommer til at være noget med mig!!

Anmeld

26. marts 2010

Malene84

Terminjuni2010 skriver:

Hilsen mig

Hey

Jeg var til sådan noget amme-kursus igår, der nævnte jordemoderen det med impl. og hun sagde at det sagtens kunne lade sig gøre, dog kommer det an på hvordan de er lagt ind. Om de er over eller under musklen osv.

Hun sagde at det hyppigeste "problem" med det, var at folk med implantater skulle amme oftere end folk uden

Så hvis du ikke har fået rodet rundt ved selve brystvorten, skulle der da være håb

Anmeld

28. marts 2010

Terminjuni2010

Tusind tak til Jer alle for Jeres svar.. Rart at høre så meget positivt omkring det..;0)

Anmeld

28. marts 2010

Liljesilas

Terminjuni2010 skriver:

Hilsen mig

Hej har ikke læst alle svarene, men jeg har silikone, og lægen der lavede dem, sagde jeg sagtens kunne amme.

Anmeld

28. marts 2010

Lulle25

Terminjuni2010 skriver:

Hilsen mig

Hej jeg har implantater i og jeg har ammet (ammer stadig lidt) 2 børn. Mine implantater ligger bag brystmusklen for så var jeg sikker på jeg kunne amme efter operationen, nogen kan godt selvom imp. ligger foran, men ikke alle kan, så det afhænger hvordan du er opereret.

Kh Louise

Anmeld

2. april 2010

mallie26

Jeg har implantater som ligger bag brystmusklen... Jeg kan sagtens amme mit barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.