Amning med implantater.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.846 visninger
26 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

Terminjuni2010

Hej alle. Har et spørgsmål vedr amning.

Kan man når man har fået lagt implantater i brysterne amme?

Nogen som selv har erfaring med det?

Hilsen mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Halbschön

Terminjuni2010 skriver:

Hej alle. Har et spørgsmål vedr amning.

Kan man når man har fået lagt implantater i brysterne amme?

Nogen som selv har erfaring med det?

Hilsen mig

Hej,

jeg har ingen erfaring med det, men jeg har en bekendt med implantater i, og hun kunne ikke amme.

Anmeld

12. marts 2010

Terminjuni2010

Iiiihh, øv.. Ville jo så gerne amme. Så er da lidt på den hvad det angår hvis det nu ikke kan lade sig gøre?

Anmeld

12. marts 2010

Vidunderligeunger

Det er forskelligt fra operation til operation. I dag tror jeg de gør mere og mere for at det skal kunne lade sig gøre. Det er noget med at de ikke må sprænge sådan en mælketing når de opererer... ?

Spørg eva

Anmeld

12. marts 2010

Terminjuni2010

Eva?

Anmeld

12. marts 2010

Halbschön

BlyViol skriver:

Det er forskelligt fra operation til operation. I dag tror jeg de gør mere og mere for at det skal kunne lade sig gøre. Det er noget med at de ikke må sprænge sådan en mælketing når de opererer... ?

Spørg eva

Eva har bare fået lavet et løft, hun har ikke fået implantater i. Men har du ikke fået information om det, da du blev opereret? Altså trådstarter

Anmeld

12. marts 2010

Vidunderligeunger

Renée88 skriver:

Eva har bare fået lavet et løft, hun har ikke fået implantater i. Men har du ikke fået information om det, da du blev opereret? Altså trådstarter

jamen eva ved alligevel en del om det  

Anmeld

12. marts 2010

Halbschön

BlyViol skriver:

jamen eva ved alligevel en del om det  

ja, Eva ved alt hehe... men igen som du skrev, er det sikekrt meget forskelligt fra operation til operation

Anmeld

12. marts 2010

Ina33

Jeg har en veninde som fik implantater i for ca. 3 år siden. Hun ammer hendes lille dreng, og det går over al forventning. Han har nogle store runde kinder, og hun har aldrig haft ondt. Hun har heller ikke haft andre af de almindelige gener, som der normalt er ved amning.

Så ja det kan man godt.

Anmeld

12. marts 2010

Terminjuni2010

Renée88 skriver:

Jo det har jeg, og fik afvide at jeg sagtens kunne amme efter OP.. Men sidder nu alligevel og bliver lidt bange, du ved.. Kan det nu lade sig gøre osv..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.