Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Loppe skriver: Jeg har en veninde som fik implantater i for ca. 3 år siden. Hun ammer hendes lille dreng, og det går over al forventning. Han har nogle store runde kinder, og hun har aldrig haft ondt. Hun har heller ikke haft andre af de almindelige gener, som der normalt er ved amning. Så ja det kan man godt.
Jeg har en veninde som fik implantater i for ca. 3 år siden. Hun ammer hendes lille dreng, og det går over al forventning. Han har nogle store runde kinder, og hun har aldrig haft ondt. Hun har heller ikke haft andre af de almindelige gener, som der normalt er ved amning.
Så ja det kan man godt.
IIiiihh hvor dejligt og høre.. Så håber jeg da bare på det bedste..;0)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BlyViol skriver: Det er forskelligt fra operation til operation. I dag tror jeg de gør mere og mere for at det skal kunne lade sig gøre. Det er noget med at de ikke må sprænge sådan en mælketing når de opererer... ? Spørg eva
Det er forskelligt fra operation til operation. I dag tror jeg de gør mere og mere for at det skal kunne lade sig gøre. Det er noget med at de ikke må sprænge sådan en mælketing når de opererer... ?
Spørg eva
Hvad er Eva's brugernavn herinde? Der var lige lidt mange med Eva..
Terminjuni2010 skriver: Hvad er Eva's brugernavn herinde? Der var lige lidt mange med Eva..
hehe det er Eva. vidst også med punktum og det hele. kan lige sætte et link på. 2 sek
https://www.baby.dk/Users/View.aspx?UserID=88
og det var uden punktum hah
BlyViol skriver: https://www.baby.dk/Users/View.aspx?UserID=88 og det var uden punktum hah
Tusind tak..;0)
Nogle kan, andre kan ikke. Det kommer an på hvor meget af dit brystvæv som er ødelagt. Men du må jo prøve dig frem
Jeg har en veninde med implantater der godt kunne amme, og så har jeg en veninde som har fået opereret brysterne mindre og hun kunne ikke derefter..... Så tror det er meget forskelligt....
jeg kan godt amme og jeg har implantater..
det kommer an på så meget.. kender flere der har fået lavet og uden problemer kunne amme.
men. for at være på den sidre side så havde jeg flasker plus mme hjemme..
Jeg har en veninde med implantater, der sagtens kan amme uden problemer, så længe de er under musklen burde det være helt okay.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128