Here goes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

anna-jonas

Gør mig så ondt for jer.......................håber at i bliver koblet på en gruppe, med forældre der har mistet. Det hjalp min tvillingebror og svigerinde, da de mistede deres lille engel, Stella.

Sender lys og varme jeres vej................Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Lone Jakobsen

hvor er det bare trist. sender mange varme tanker jeres vej.

mange hilsner Lone

Anmeld

16. marts 2010

Mira0911

Jeanne skriver:

Mange tak for jeres hilsner. De har fået mig til at se hende som den lille engel hun er - selvom det er svært at erkende overfor sig selv.

Onsdag i sidste uge havde jeg det mærkeligt hele dagen. Men jeg troede det var fordi jeg var udmattet, da jeg har været meget træt denne gang. Onsdag eftermiddag fik jeg lidt ondt i maven og ringede til vagtlægen. Han mente det var blærebetændelse og at jeg skulle tage til egen læge torsdag. Kl 2 om natten fik jeg MEGET ondt i maven og troede jeg skulle på toilettet, men der skete ikke noget som helst. Ved 4 tiden overvejer jeg at ringe til vagtlægen igen, men udskyder det, da jeg stadig tror det bare er forstoppelse eller blæren. Kl 6 kommer der en lille smule blod og jeg ringer til fødegangen. De siger jeg skal komme ind og jeg får svigerfar til at køre mig. Da vi kommer ind på Skejby og jeg stiger ud af bilen, vælter det ud med blod og så ved jeg godt at det er slut. De lytter efter hjertet uden held og det sammen med scanning. Kl 07.48 er hun født. Lige hvad der er sket ved de ikke. Vi får først svar på alle prøverne om nogle måneder. Men eftersom jeg var fulde 22 uger var hun juridisk et barn, så vi har haft en en velsignelse i lørdags og hun kom i kiste i onsdags. Nu er hun til kremering og vi får hende udleveret i næste uge så vi kan have en urnenedsættelse på de ukendtes. Hun hedder Jazmyn.  Hun var så lille og fin og jeg savner hende. Det lyder måske forkert, for jeg har ikke kendt hende. Men jeg mangler noget. Jeg mangler en at holde, en at vugge i mine arme og fortælle hvor meget jeg elsker hende.

Jeanne

Er rigtig ked af at høre dit tab.... Sender masser af knus og tanker til jer..

Jeg har slet ikke set tråden før nu...

Hvordan har du det nu?

Kram..

Anmeld

16. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kære Jeanne

Det gør mig ubeskriveligt ondt.

Bedste hilsner

Karoline

Anmeld

16. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej Jeanne.

Jeg kondolerer, det må være forfærdeligt at skulle igennem sådan et tab. Jeg håber du har et rigtig godt netværk af familie og venner som kan tage sig af jer i den sværeste tid.

Mvh

Rosa

Anmeld

17. marts 2010

1977

Profilbillede for 1977
MoarJ skriver:

Er rigtig ked af at høre dit tab.... Sender masser af knus og tanker til jer..

Jeg har slet ikke set tråden før nu...

Hvordan har du det nu?

Kram..

Hejsa. Jeg vil sige at det som udgangspunkt går ok, men der skal ikke meget til at bringe mig ud af fatning. Fx så spurgte Jesse i dag da jeg hentede ham i bh om hans lillesøster også bruger ble. Der måtte jeg jo svare nej det gør hun ikke. Så sidder han og kigger på mig.....mor - er lillesøster død? Der var jeg lige ved at tude. 

Og tak fordi du spurgte

Anmeld

19. marts 2010

Mathilde

Åh hvor gør det dog ondt at læse det er synd for jer at i skulle opleve sådan et tab..

Stort kram til dig og din lille familie!

Anmeld

19. marts 2010

UngMor83

Åhhh neeeeeeeeej

Hvor er livet da bare uretfærdigt indimellem.

Kondolerer mange gange og sender jer positive tanker for resten af livet.

>> Sonja <<

Anmeld

22. marts 2010

Enayia

Jeanne skriver:

Mange tak for jeres hilsner. De har fået mig til at se hende som den lille engel hun er - selvom det er svært at erkende overfor sig selv.

Onsdag i sidste uge havde jeg det mærkeligt hele dagen. Men jeg troede det var fordi jeg var udmattet, da jeg har været meget træt denne gang. Onsdag eftermiddag fik jeg lidt ondt i maven og ringede til vagtlægen. Han mente det var blærebetændelse og at jeg skulle tage til egen læge torsdag. Kl 2 om natten fik jeg MEGET ondt i maven og troede jeg skulle på toilettet, men der skete ikke noget som helst. Ved 4 tiden overvejer jeg at ringe til vagtlægen igen, men udskyder det, da jeg stadig tror det bare er forstoppelse eller blæren. Kl 6 kommer der en lille smule blod og jeg ringer til fødegangen. De siger jeg skal komme ind og jeg får svigerfar til at køre mig. Da vi kommer ind på Skejby og jeg stiger ud af bilen, vælter det ud med blod og så ved jeg godt at det er slut. De lytter efter hjertet uden held og det sammen med scanning. Kl 07.48 er hun født. Lige hvad der er sket ved de ikke. Vi får først svar på alle prøverne om nogle måneder. Men eftersom jeg var fulde 22 uger var hun juridisk et barn, så vi har haft en en velsignelse i lørdags og hun kom i kiste i onsdags. Nu er hun til kremering og vi får hende udleveret i næste uge så vi kan have en urnenedsættelse på de ukendtes. Hun hedder Jazmyn.  Hun var så lille og fin og jeg savner hende. Det lyder måske forkert, for jeg har ikke kendt hende. Men jeg mangler noget. Jeg mangler en at holde, en at vugge i mine arme og fortælle hvor meget jeg elsker hende.

Jeanne

Kære du.

Først vil jeg sige det gør mig forfærdelig ondt at høre om jeres store tab. Det er så dybt tragisk når det sker.

Vi mistede selv vores lille søn sidste månede. Så jeg kan kun sætte mig ind i hvordan du/i har det. Det er uretfærdigt, det kan ikke beskrives med ord.

Husk på barnet altid vil være i jeres hjerter! Det er der heldigvis ingen der kan tage fra en! Hvis du har brug for at tale med nogen, når du får overskuddet igen må du gerne skrive en privat besked til mig, og hvis ikke du orker er det også helt i orden!

Brug hinanden, snak, snak snak om det når du har behovet, brug de mennesker der tilbyder hjælp og tag imod alt den hjælp i kan få! Det har hjulpet os meget. Husk på der ikke er nogen rigtig eller forkert måde at sørge på, og hav ikke dårlig samvittighed de dage du føler trang tíl at le!

Dårlig samvittighed og skyldfølelser kan fylde rigtig meget, det kender jeg kun selv til alt for godt.

Selvom man føder et dødt barn, og mange tænker "man ikke kender det" så vil det altid være jeres barn, det er ikke kun barnet man mister, men også drømmene og håbet man havde for fremtiden.

Jeg sender jer de varmeste tanker, medfølelse og empati!

Knus og klem Enayia

Anmeld

22. marts 2010

lillemunk

Kæmpe knuser fra mig til jer i den svære tid der kommer til jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.