måske gravid ja!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2008

anonym:-)

Takker piger:)
Loggi- Bette???? jeg er dexværre ikke helt med, men det kan være du har ert i det du tror alligevel, det får vi snart at se.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2008

Muffinmus

Hold op hvor er vores gruppe da spækket med dygtige gættere... kan sgu godt se jeg går glip af meget lige nu, men det tærer på kræfterne at være tilbage på arbejeds markedet igen.....
He he.... Der sker da bare vildt meget herinde lige nu, kan slet ikke følge emd mere.
Spændende.og knægten vågnede kl 5.40 igen i morges, for det er han jo vant til hver dag...nøj det er irriterende.
Maria, det ikke lige er helt med her heller ej, er nok bare en anelse fatsvag...måske

Anmeld

24. maj 2008

ka li ja

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Hm, fordi jeg er godt tosset og har en ide om, at jeg skal have ryddet op i køkkenet - trænger lidt til at få ryddet op både efter aftensmaden og morgenmaden, og så skal jeg altså ha' vasket gulv m.m. i soveværelset så vi kan få sengene herned... Og hvorfor sidder jeg så her? Fordi jeg spiser :):$ [/citat] hahaha ja jeg kender det sgu alt for godt.. derfor har jeg nået at støvsuge og vaske gulv i dag, inden jeg gik på computeren.. ellers vidste jeg hvordan det endte..... og nu er den bette vidst vågen

Anmeld

24. maj 2008

Lise

Må man komme med hints om hvem du er hvis man selv synes man har et godt gæt? Uden at afsløre dig fuldstændig altså...

Anmeld

24. maj 2008

ka li ja

Lise skriver:

Må man komme med hints om hvem du er hvis man selv synes man har et godt gæt? Uden at afsløre dig fuldstændig altså...

aj ja jeg vil også gerne komme med mit bud....

Anmeld

24. maj 2008

Lise

Arh, fuck..troede lige jeg "havde" dig - men det var ikke hende jeg tænkte på, tror jeg... øv, nu er jeg på bar bund igen! :$

Anmeld

24. maj 2008

Nadi

Jeg vil bare sige tillykke og slet ikke prøve på at gætte hvem du er ;)

Igen TILLYKKE :D

-Nadia

Anmeld

24. maj 2008

Mie A

STORT TILLYKKE med den lille spire i maven :)

Jeg har nu også et bud på hvem det kan være... :P

Knus Mie - som har været uden internet i laaaaang tid, grundet en dejlig ferie i blokhus.

Anmeld

24. maj 2008

birgittemarie

Tillykke 8D Wauw, hvor er det spændende.
Knus fra Birgitte, der som sædvanligt absolut INGEN anelse har om, hvem der er hvem.

Anmeld

24. maj 2008

birgittemarie

Mie Albrecht skriver:

STORT TILLYKKE med den lille spire i maven :)

Jeg har nu også et bud på hvem det kan være... :P

Knus Mie - som har været uden internet i laaaaang tid, grundet en dejlig ferie i blokhus.

Velkommen hjem og sikke dog en flot mave, du fremviser på billedet (L) Er det den nye spire, der er så fin?

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.