måske gravid ja!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
29 svar
0 synes godt om
24. maj 2008

anonym:-)

Så kommer test billedet fra i dag. Halløj piger, den kan da vist ikke blive mere positiv. Hold op jeg synes det er helt urealistisk det her. SÅ spændende. Vil jo nok få termin omkring den 28 januar 09. Er virkelig rystet, men på den gode måde naturligvis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2008

Tut

Jubiii jubiiiii - Tillykkke, den er jo bare 110% positiv... :D

Gid det var mig der stod med sådan en test :D

Vil du så afsløre din identitet nu? :S

Knus

Mette - der er rigtig glad på dine vejne :D

Anmeld

24. maj 2008

Lise

Ih altså..tillykke... nu er den ene af mine mulige sorteret fra :)) Er ret overbevist om hvem du er (C)

Anmeld

24. maj 2008

ka li ja

iiihhh tillykke.
jeg har også et godt bud nu:D

Anmeld

24. maj 2008

linemus

Ih, tillykke igen :D

Knus Line - stadig spændt på hvem du er (og ikke særlig skarp efter at være blevet vækket kl.4.45...)

Anmeld

24. maj 2008

ka li ja

føj det var tidligt line!!!!!! vi var oppe kl 6, og det syntes jeg var i overkanten!!

Anmeld

24. maj 2008

linemus

Jeg var heller ikke helt pjattet med det - især fordi jeg først kom i seng kl.3 :$ Fik hende dog til at sove lidt oven på mig, men det har højest været en time. Suk... synes godt nok hun vågner tidligere og tidligere...

Anmeld

24. maj 2008

ka li ja

nej nej nej nej hvorfor sover du ikke nu?!!!
jeg havde ligget med hovedet nede i computeren hvis det var mig. puha hva

Anmeld

24. maj 2008

Loggidut

ja nu kommer mit bud...direkte...det er sgu Bette....indrøm det bette...og igen tillykke

Anmeld

24. maj 2008

linemus

Hm, fordi jeg er godt tosset og har en ide om, at jeg skal have ryddet op i køkkenet - trænger lidt til at få ryddet op både efter aftensmaden og morgenmaden, og så skal jeg altså ha' vasket gulv m.m. i soveværelset så vi kan få sengene herned... Og hvorfor sidder jeg så her? Fordi jeg spiser :):$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.