Se her - billigt tøj - velegnet til gravide mavser :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. marts 2010

Maria.

lisbethita skriver:

Tak....snøft...som sagt, så har det været ALT for dyrt til bare at hænge der ubrugt...!!

Hvorfor bruger du det ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Bare mig..

lisbethita skriver:

Hejsa...jeg prøver den lige. Jeg er en str M normalt...og jeg er højgravid og kan ikke lyne den, men ser ok ud stående åben. Den er normalt str S, så passer du str S, så tror jeg den er fin. Det er en efterligning af en Diesel vest, så den er faktisk ret fin. Denne er dog fra ICHI.

Håber det hjalp 

altså inden jeg blev gravid kunne jeg passe en s men m var bedst.. nu har jeg ikke noget i s herhjemme som jeg kan prøve. om ikke andet kan jeg måske sælge den videre hvis ikke det dur.. hmm.  hvad er fragten? er den med i prisen?

Anmeld

12. marts 2010

lisbethita

marikka skriver:

altså inden jeg blev gravid kunne jeg passe en s men m var bedst.. nu har jeg ikke noget i s herhjemme som jeg kan prøve. om ikke andet kan jeg måske sælge den videre hvis ikke det dur.. hmm.  hvad er fragten? er den med i prisen?

Hejsa... ja når den er solgt fra mig, så blander jeg mig ikke. Og det er jo en god pris :-) Den er fra efterår 2009, kan jeg fortælle. Jeg er normalt en str M og er nu mere en str L, så når jeg prøver den på, så skal du tage det i betragtningen. 

Fragten er 35 kr - medmindre du køber mere og kommer over 200 kr - jeg plejer at betale fragt for dem, som køber for over 200kr. Det synes jeg er fair nok at gøre sådan, fordi jeg sælger tingene meget billigt. Såå...det håber jeg også, at du synes.

:-)

Anmeld

12. marts 2010

lisbethita

Maria. skriver:

Hvorfor bruger du det ikke?

Du har tydeligtvis ikke set mit tøjskab, griner højt. Har arbejdet i branchen i mange år, så...jeg FORSØGER at sælge ud, men ender sgu tit med at komme til at købe noget alligevel. Sjalet skulle have været brugt til en fest, men så endte jeg med at købe et andet i stedet. Typisk....

lidt ligesom med det sengetøj du købte, ha ha! I stedet for at lade det hobe sig op, så er jeg begyndt at sælge ud. Det er både min pengepung og mit skab glad for. :-)

Anmeld

12. marts 2010

Maria.

lisbethita skriver:

Du har tydeligtvis ikke set mit tøjskab, griner højt. Har arbejdet i branchen i mange år, så...jeg FORSØGER at sælge ud, men ender sgu tit med at komme til at købe noget alligevel. Sjalet skulle have været brugt til en fest, men så endte jeg med at købe et andet i stedet. Typisk....

lidt ligesom med det sengetøj du købte, ha ha! I stedet for at lade det hobe sig op, så er jeg begyndt at sælge ud. Det er både min pengepung og mit skab glad for. :-)

Hehe.. Jah, kender det godt.. Desværre har jeg ikke lige råd til det synes jeg.. Fandt lige nogle babyting i går, som jeg i en hjerneblødning åbenbart ikke mente jeg kunne leve uden! Hmm..  Det løb så lige op i 1200,- kr.. haha..

Anmeld

12. marts 2010

Bare mig..

lisbethita skriver:

Hejsa... ja når den er solgt fra mig, så blander jeg mig ikke. Og det er jo en god pris :-) Den er fra efterår 2009, kan jeg fortælle. Jeg er normalt en str M og er nu mere en str L, så når jeg prøver den på, så skal du tage det i betragtningen. 

Fragten er 35 kr - medmindre du køber mere og kommer over 200 kr - jeg plejer at betale fragt for dem, som køber for over 200kr. Det synes jeg er fair nok at gøre sådan, fordi jeg sælger tingene meget billigt. Såå...det håber jeg også, at du synes.

:-)

okay jamen jeg tager chancen. men er det okay vi først handler på torsdag? der har jeg penge og kan overfører dem der, så kan du bare sende den der torsdag eller fredag.. ?

Anmeld

12. marts 2010

lisbethita

marikka skriver:

okay jamen jeg tager chancen. men er det okay vi først handler på torsdag? der har jeg penge og kan overfører dem der, så kan du bare sende den der torsdag eller fredag.. ?

Hejsa :-) jaaa.....under normale omstændigheder er det. Men ellers er vi nødt til at lave en anden aftale. KUN fordi det er på baby.dk.

Jeg vælger og stole på dig og jeg sender den med det samme i dag, hvis du sender mig din postadresse...

Så overfører du penge til mig næste torsdag (husk at angive dit navn) og så er det dét. 

Send mig en mail med din adresse, så sender jeg kontooplysningerne. Jeg vil gerne have vesten sendt, fordi jeg ved jo ikke, hvornår jeg føder. 

Prisen er 150kr + 35 i fragt medmindre du skal have mere. 

Vil det være acceptabelt for dig? Det er jo lidt mig der løber risikoen.

Mange hilsner Lisbeth

Anmeld

12. marts 2010

lisbethita

Maria. skriver:

Hehe.. Jah, kender det godt.. Desværre har jeg ikke lige råd til det synes jeg.. Fandt lige nogle babyting i går, som jeg i en hjerneblødning åbenbart ikke mente jeg kunne leve uden! Hmm..  Det løb så lige op i 1200,- kr.. haha..

Welcome to my world :-) Godt skattefar har været god ved mig i år :-) He he

Anmeld

12. marts 2010

Bare mig..

jeg har sendt dig en pb

Anmeld

12. marts 2010

lisbethita

DEN SORTE VEST ER HERMED SOLGT! Jeg er online igen i eftermiddag, hvis der er flere, der vil købe noget... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.