Se her - billigt tøj - velegnet til gravide mavser :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.402 visninger
38 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

lisbethita

TØJ TIL MOR - DET MESTE VELEGNET TIL GRAVIDE MAVSER!!!!!

(STR S, M og L)

Ihhhh....jeg har ikke født endnu - og et eller andet skal jeg jo lave :-) Så her er et tilbud - som kun gælder i dag! Man kan jo ikke vide, hvor man er i morgen, vel?? :-)

...............................................

BILLED 1 +2: Sjal fra ZOULMATE - aldrig brugt, og derfor aldrig vasket - men prisskiltet er taget væk. Super god til gravide mavser både til forår og sommer, når vi skal passe på ikke at få brystbetændelse - Nypris 400 - sælges for 175kr

BILLED 3 + 4: Lækker rullekrave strik med korte ærmer str M - GOD til gravide maver her i foråret - NY og med prisskit på. Nypris 250 - sælges for 130kr

BILLED 5 + 6: Ny vest fra Ichi med hætte i flot sort - str S - Nypris 400 kr - sælges for KUN 150 kr

BILLED 7+8: Ny vest fra Ichi med hætte i flotteste lilla - str S - Nypris 400 kr - sælges for KUN 150 kr.

BILLED 9+10: LÆKKER festkjole fra Gestuz str 36 - nok mere til dem der forsøger at blive gravide :-) - NY - Nypris 800 kr - sælges for 375 kr

BILLED 12+13: FLOT CULTURE tunika/kjole - FLOT TIL GRAVIDE MAVSER - masser af plads - Ny - STR M - Nypris 500 kr - sælges til 200kr

BILLED 14 + 15: NYT Malene Birger sjal - Kan bruges af alle her til foråret - Nypris 999,95kr - sælges til 650kr 

BILLED 16+17+18: DEN FLOTTESTE EDA MAE pallietkjole - perfekt til gravide mavser, der skal til fest her i foråret/forsommeren - STR L - Nypris 1500 kr - sælges til KUN 650 kr

BILLED 19+20: Ichi pallietbolero - Ny - str S - Nypris 400 kr - sælges for 200 kr

BILLED 21 - Lækker habitjakke - flot med kjole indeunder og med flot silkeagtigt foer - Ny - Nypris 400 - sælges for 175kr

BILLED 22 - FLOT TOP str S - MED PLADS TIL GRAVID MAVSE - Nypris 400 - sælges til 150 kr

BILLED 23 og 24: FLOT KJOLE med indenvendigt petrolium/mørkegråt foer og udenvendigt flot sort blonde. Er meget elastisk og fleksibel i stoffet så passes af BÅDE str S og M - også som gravid (passer den selv) - Nypris 400 kr - sælges til KUN 150 kr 

BILLED 25: Flot kort jeansjakke - SUPER til gravid mavse til foråret - str S. Nypris 400 kr - sælges til KUN 150 kr

BILLED 26: Den sødeste off white t.shirt m. ærmer - ny - str S - men også god til gravid mavse - Nypris 250 kr - sælges til 75 kr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

lisbethita

Ahhh p.. ...computer gik ned - der SKULLE have stået "det meste" velegnet til gravide - fordi noget af det er også til dem, som forsøger at blive gravide. Ja....men der er lidt af hvert så da. Beklager fejlen :-(

Anmeld

12. marts 2010

lisbethita

Opse-daisy!!

Anmeld

12. marts 2010

Maria.

Åhh hvor er det lækkert det Malene Birger Sjal! *SUK*

Anmeld

12. marts 2010

MM1987

Maria. skriver:

Lige mine ord...

Anmeld

12. marts 2010

lisbethita

Mia Maia skriver:

Lige mine ord...

Tak piger..... I knooooow!!! Og derfor sælges det...fordi det er synd jeg ikke bruger det!! Synes bare det har været for dyrt til ikke at blive brugt...  KNUS

Anmeld

12. marts 2010

lisbethita

Maria. skriver:

Tak....snøft...som sagt, så har det været ALT for dyrt til bare at hænge der ubrugt...!!

Anmeld

12. marts 2010

lisbethita

Opsedaisyyyy!!

Anmeld

12. marts 2010

Bare mig..

den sorte vest er det en lille s? jeg bruger normalt m nemlig. jeg er godt nok gravid, men den kan vel stå åben

Anmeld

12. marts 2010

lisbethita

marikka skriver:

den sorte vest er det en lille s? jeg bruger normalt m nemlig. jeg er godt nok gravid, men den kan vel stå åben

Hejsa...jeg prøver den lige. Jeg er en str M normalt...og jeg er højgravid og kan ikke lyne den, men ser ok ud stående åben. Den er normalt str S, så passer du str S, så tror jeg den er fin. Det er en efterligning af en Diesel vest, så den er faktisk ret fin. Denne er dog fra ICHI.

Håber det hjalp 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.