Vores drømmebolig er købt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

Tynen

Lulle25 skriver:

Tark, ja ungerne er sgu skønne

Vi er såmen ganske almindelige mennesker, dog er min kæreste selvstændig og arbejder mange mange timer, og det er da traels til tider, men også ok på andre tidspunkter.

Det ligger nede i byen og vores store pige går faktisk i skole lige 40 m derfra, Mathilde har vs plads 100 m derfra og det er jo fantastisk.

Ej jeg bliver sgu helt flov, håber da ikke folk får ondt i måsen, er jo bare glad, har været forelsket i huset i mange år, for hende der boede der inden vi købte det gav jeg insulin hver morgen, så det er mit drømme hus

Kh Louise der ikke vil støde nogen og virke overklasse agtig, for det er jeg ikke.

Jeg tænker slet ikke i de baner når folk vil vise noget frem.
Det var i hvert fald slet ikke sådan at jeg tolkede dit indlæg.

Det ER et pisse flot og fedt hus og du er skide glad! - Selvfølgelig skal du da vise det frem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Lulle25

Tynen skriver:

Jeg tænker slet ikke i de baner når folk vil vise noget frem.
Det var i hvert fald slet ikke sådan at jeg tolkede dit indlæg.

Det ER et pisse flot og fedt hus og du er skide glad! - Selvfølgelig skal du da vise det frem!

Super det var bare der jeg ville hen Og tak for formuleringen, det behøver jo slet ikke og være så kringlet. Knus Louise

Anmeld

12. marts 2010

Marco2

Super flot hus.

Vi bor også i et gammelt hus og skal igang med at sætte kælderen i stand. Så jeg er da også nysgerrig efter hvilket prisleje det er i for jeres omgang....

AG

Anmeld

12. marts 2010

Lulle25

Marco2 skriver:

Super flot hus.

Vi bor også i et gammelt hus og skal igang med at sætte kælderen i stand. Så jeg er da også nysgerrig efter hvilket prisleje det er i for jeres omgang....

AG

Jeg skal nok prøve og regne på det, men kan sige ham ingeniøren skulle have 40.000 for udregningerne dernede, tænker bare man skulle da være inginør. Men alt det andet flyder stadig da det som skrevet tager længere tid end vi i første omgang troede.

Kan sende dig en pb om ca pris, for har ikke lyst til at skrive det i offentlig forum.

Kh Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.