Vores drømmebolig er købt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
23 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

Lulle25

I august og nu er vi så langt i renoveringen at vi har valgt køkkenet som blev Boform Line med 60 mm tyk corian bordplade på øen og på langsiden, det er bare totalt cool og meget stilrent og lige min stil. Vi har valgt badeværelser og vi har valgt bryggers og vaskerum og klinker i kælderen og på badeværelserne.

De fleste vinduer er sat i, så nu mangler vi dørene ud til terassen og flytte nogle vinduer en anelse på 1. sal, men det kan vi ikke med vejret. De sætter velux vinduer i i taget på mandag og begynder så at ligge tagsten på, så kryds lige fingre for vejret, ellers kan vi ikke komme videre.

Ej det bliver bare så fedt, glæder mig helt vildt til den 1/7 hvor det er planen vi skal flytte.

Til jer der ikke har set huset og lige et par af mine skønne unger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Tynen

Wauw! Totalt lækkert hus!

- Og FÅRK! Sikke nogle lækre unger du har dig
Arhmen.....
De er da ikke til at stå for!

Anmeld

11. marts 2010

Lulle25

Tynen skriver:

Wauw! Totalt lækkert hus!

- Og FÅRK! Sikke nogle lækre unger du har dig
Arhmen.....
De er da ikke til at stå for!

Tak synes også selv ungerne er skønne

Anmeld

11. marts 2010

..

Feeeeedt hus og skøøøøøønne unger..

Anmeld

11. marts 2010

Lene76

Macrolf skriver:

Feeeeedt hus og skøøøøøønne unger..

helt enig

Anmeld

11. marts 2010

Stumpen

Hold da op det ser ud til at være et skønt palæ... Er der ingen billeder indefra?? Skønne unger du der har dig...

Anmeld

12. marts 2010

bette

hold da op det er da ret flot udefra... hvad måtte i give for det?

Anmeld

12. marts 2010

Lulle25

bette skriver:

hold da op det er da ret flot udefra... hvad måtte i give for det?

Hej piger tak for jeres søde kommentar om unger og bolig, dejligt at få lidt feet back når nu man er så glad.

I forhold til prisen er det ikke lige noget jeg har lyst til at kommeneter på herinde i åbent forum  men kan fortælle så meget at vi ikke fik det smidt i nakken, det er et attraktivt kvarter i centrum og huset er 350 kvm. Det er fra 1929 og vi renovere fra top til tå. I øjeblikket er vi ved at grave kælderen ud og der skal graves 1 m og 40 ned under sokklen og det er så i 100 kvm kælder, så puha det er et arbejde der vil noget

Jeg har før og efter billeder når huset er færdigt, det er et dødsbo og vi er i gang med at renovere det hele så når vi er færdige har jeg bestemt at jeg laver før ig efter billeder. Men det bliver kanon fedt

Kh Louise

Anmeld

12. marts 2010

Bamme

Feeeedt hus, og skønne unger.

Så vidt jeg husker er det 6000 K? Eller?

Anmeld

12. marts 2010

Bamme

Lulle25 skriver:

Hej piger tak for jeres søde kommentar om unger og bolig, dejligt at få lidt feet back når nu man er så glad.

I forhold til prisen er det ikke lige noget jeg har lyst til at kommeneter på herinde i åbent forum  men kan fortælle så meget at vi ikke fik det smidt i nakken, det er et attraktivt kvarter i centrum og huset er 350 kvm. Det er fra 1929 og vi renovere fra top til tå. I øjeblikket er vi ved at grave kælderen ud og der skal graves 1 m og 40 ned under sokklen og det er så i 100 kvm kælder, så puha det er et arbejde der vil noget

Jeg har før og efter billeder når huset er færdigt, det er et dødsbo og vi er i gang med at renovere det hele så når vi er færdige har jeg bestemt at jeg laver før ig efter billeder. Men det bliver kanon fedt

Kh Louise

Graver I selv ud, eller har I hyret folk?

I så fald hvad løber det så op i?

Vi har jo også et gammelt hus, og vil gerne sætte kælderen i stand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.