Flot hus og lækre unger:-)
Uha, overklasse løg hva..... Ej, fedt hus og er sikker på at et nyt køkken vil sparke røv derinde og håber i vil elske at bo der. Meeeen 350 kvm bolig, er det ikke lidt overkill?????Og aner ikke hvilket kvarter, men da jeg er alm lønnet på den LAVE side, så kan jeg regne ud at det i hvert fald er et hus min famlilie aldrig ville have råd til at købe, så GODT SCORET!!!
Og ja, en anelse misundelig er man, selv om jeg synes stadig det er lidt rigeligt kvm til egen rengøring, men så må i hyre lidt hushjælp????måske en der kan lave en bette kande kaffe til jer også
Er det i landlige omgivelser eller midt by??og hvad med skole osv, ligger det så lige om hjørnet oder was?
Tark, ja ungerne er sgu skønne
Vi er såmen ganske almindelige mennesker, dog er min kæreste selvstændig og arbejder mange mange timer, og det er da traels til tider, men også ok på andre tidspunkter.
Det ligger nede i byen og vores store pige går faktisk i skole lige 40 m derfra, Mathilde har vs plads 100 m derfra og det er jo fantastisk.
Ej jeg bliver sgu helt flov, håber da ikke folk får ondt i måsen, er jo bare glad, har været forelsket i huset i mange år, for hende der boede der inden vi købte det gav jeg insulin hver morgen, så det er mit drømme hus
Kh Louise der ikke vil støde nogen og virke overklasse agtig, for det er jeg ikke.