Helt ærligt!? Synes I den bil er pæn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2008

bette

jeg synes den er lidt fed;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2008

Tut

Nu har min mor jo en magen til (dog ik st. car), og jeg vil sige at det kan godt være at den ikke er super køn, men den er super god at kører i :D Og det opvejer klart udseendet :D

Anmeld

24. maj 2008

Anna-Rosa

Hejsa Mette

Min svoger har lige købt den der, og jeg tisser altså ikke helt i bukserne over den... Det er helt sikkert en knaldgod bil, men synes bare den har været på markedet i 100 år...Er lidt træt af at se på den...sorry...

Prøv at tjekke min nye bil ud : (Kan ikke det der med at ligge billeder ind, så du må selv researche) SEAT, altea xl, freetrack i sort...hmmm den synes jeg er fed....:P

God biljagt idag;)

Anmeld

24. maj 2008

Nadi

Er det en Alfa Romeo??

Jeg synes den er meget fed :)

-Nadia

Anmeld

24. maj 2008

Rasmine

Ja, det er en Alfa. Håber sgu den er solgt, når Lars engang får fat i den bilforhandler som har den. :'(

Anmeld

24. maj 2008

Nadi

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Ja, det er en Alfa. Håber sgu den er solgt, når Lars engang får fat i den bilforhandler som har den. :'([/citat] Den er altså virkelig lækker indeni og super dejlig at kører i. Men der er bare ikke noget værre end når man ikke er enige om bilen.

Anmeld

24. maj 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Ja, det er en Alfa. Håber sgu den er solgt, når Lars engang får fat i den bilforhandler som har den. :'([/citat] Den er altså virkelig lækker indeni og super dejlig at kører i. Men der er bare ikke noget værre end når man ikke er enige om bilen. [/citat] Jamen, den ser også lækker ud indvendig. Det nok bare en pigeting. Tror de fleste mænd synes det er en fed bil. Det er det samme med f.eks. løbesko, som i bund og grund har én funktion, nemlig at være behagelige at have på, og stødabsorberende og alt det crap! Jeg synes bare de skal være pæne også! Løber i øvrigt slet ikke. Mette - som undrer sig over at SÅ mange kan tage fejl på én gang når de løber maraton.

Anmeld

24. maj 2008

Nadi

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Ja, det er en Alfa. Håber sgu den er solgt, når Lars engang får fat i den bilforhandler som har den. :'([/citat] Den er altså virkelig lækker indeni og super dejlig at kører i. Men der er bare ikke noget værre end når man ikke er enige om bilen. [/citat] Jamen, den ser også lækker ud indvendig. Det nok bare en pigeting. Tror de fleste mænd synes det er en fed bil. Det er det samme med f.eks. løbesko, som i bund og grund har én funktion, nemlig at være behagelige at have på, og stødabsorberende og alt det crap! Jeg synes bare de skal være pæne også! Løber i øvrigt slet ikke. Mette - som undrer sig over at SÅ mange kan tage fejl på én gang når de løber maraton. [/citat] Jep jep! Jeg har det på samme måde. Og nej mænd fatter det virkelig ikke ;)

Anmeld

24. maj 2008

ka li ja

så er der sgu nok lidt for meget mand i mig, det skal se fedt ud og kunne en masse teknisk;)8D

uhhhmmmm

Anmeld

24. maj 2008

Rasmine

Ja,den Audi er FED, men koster KASSEN!
Synes til gengæld ikke den der Mazda som du skriver om, KAlaha, er ret fed.

Kh. Kånni!
;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.