Helt ærligt!? Synes I den bil er pæn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.441 visninger
23 svar
0 synes godt om
23. maj 2008

Rasmine

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

Rasmine

Synes I ikke forenden eller fronten eller hvad det hedder er lidt sådan...hmm...underlig med den placering af nummerpladen?

Anmeld

23. maj 2008

Mikkelmusen

Jo den er grim... Rent ud sagt. HVorfor skal de lave en bil hvor nummerpladen bare ikke kan sidde nogle steder, hvor det ser bare lidt smart ud?

Anmeld

23. maj 2008

Lene76

jo den sidder noget mærkeligt men bilen er da ok pæn......:))

Ska i ha ny bil el???

Anmeld

23. maj 2008

Tynen

Synes den er fed!
Men ja, minus at nummerpladen sidder hvor den gør - Det ødelægger ret så meget!

Anmeld

23. maj 2008

Plysbjørnen

Jeg synes nu den er meget flot, jeg vil tillade mig at gætte på det er en Alfa Romeo mener jeg, de har altid deres nummerplader siddende der...

Anmeld

23. maj 2008

ivfmarie

Jeg kunne da lynhurtigt vænne mig til den... man ser jo ikke forenden så tydeligt når man ræser derudaf med vinden i håret og armen ud af vinduet (C)

Anmeld

23. maj 2008

Rasmine

Synes også den er grim, men ifølge manden (med pengene) )og desværre det sidste ord at skulle have sagt), så synes han det er en fantastisk bil. Indrømmet, den er nu meget lækker indvendig, men synes stadig den er grim forfra. JA, vi skal have nu bil, helst inden d. 1, for da skal den anden afleveres. (firmabil, fra Lars' gamle job)) Aner bare ikke hvad vi skal have, der er sgu så mange fede biler, men også grimme. Og der skal jo helst være lidt plads.

Anmeld

24. maj 2008

ka li ja

jeg kunne vænne mig til hvad som helst, og syntes heller ikke den der er grim
men jeg har 2 drømme biler.

en mazda 6 st.car. eller en audi q7 jo jo intet mindre:D

Anmeld

24. maj 2008

Loggidut

øh, jeg syntes den er ret flot!

ja lidt kikset med valget af hvor den plade skal sidde...men som ivf siger...man ser den jo ikke, og hvad andre tænker kan da være fløjtens ligegyldigt?

kom min mand og sagde ny bil, værsgo, om den der...så sagde jeg ikke andet end...taaaaark, hvor er nøglerne...

den er sgu flot, og kan den rumme to unger og en barnevogn...så er alt jo skide godt.

men hvad med airbaggen...kan den afmonteres med en nøgle?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.