knæk på kurven igen..øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2010

BellaT

Øj, det lyder godt nok svært det der, Maria. 

Jeg synes det med planteolien fremfor animalsk olie lyder fornuftigt. Men ved ikke noget om det.

Phillip kan ikke tåle laktosen i mælk. Han stod pludselig stille i et halvt år og havde diarre, til børnelægen fandt ud af hvorfor. Det kan vel ikke være sådan noget der huserer hos Victoria?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

Muffinmus

mjøø, hun har slet ikke fået noget i dag andet end 1 skefuld youghurt og en lille smule mælk, men det røg op igen efter 3 sek ca. Og siden har hun kun fået vand og saft, alligevel ryger alt op igen før eller senere.

Anmeld

15. marts 2010

heaven

hva så, Maria??

Hvad er status idag??

Har ikke fået kommenteret denne tråd, men jeg har fulgt med. Og så jeg forstår SÅ udemærket din frustration, og håber der snart findes en løsning for det lille myr.... og dig også - det er så hårdt og man bliver bekymret når de ikke vil spise, øv-øv...

Jannie - også med tynd dreng

Anmeld

15. marts 2010

Loggidut

MariaE...nu har jeg ikke fulgt med i de sidste dage, men det ser da ud til det er kørt helt og aldeles i den forkerte retning.

Hmmm, hvis nu pigebarnet trives, og hun i grunden har det godt, og du desuden ikke er yderligere bekymret...tror du så ikke i bare skal tage det oppefra og ned...

det med at overøse hendes mad med olier og fløde lyder...ja...yaiks, ulækkert.

Du kan jo i grunden risikere hun får direkte antiparti mod alt fedtet mad.

Jeg tror du skal sætte dig ned og vurdere at i skal tilbage til en helt normalt hverdag, hvor i suplere hendes rugbrød godt op med smør, giver hende sødmælk at drikke, evt, en god opbagt sovs over ehndes kartofler...måske tilsat en klat smør, evt en gang havergrød med smørklat til morgenmad...du ved den fede mad, som smager godt...og som bare giver sul på sidebenene.

jeg tror for meget fokus kan give dem modsatte effekt, selv om jeg slet ikke er sikker...

uhhh jeg synes det er utroligt synd for jer, men yderst vigtigt i får fat i den sunde indgangsvinkel, istedet for at lave panikhandlinger, der bare resultere i at hun ikke kan rumme det i sin mave...

Anmeld

15. marts 2010

Muffinmus

Jamen hun er vist ved at komme oven på igen. Er meget nervøs for hende svægt efter hun i 2 dage har kastet alt op, men ida g blev det inde:-)

ikke at hun har spist ret meget, et par bidder havregrød, par bidder bolle og lidt lasagne som faktisk blev til 8 skefulde

Så nu prøver vi at starte forfra med lidt god vilje og forhåbentligt en sjovere pige i morgen, for hun har hænt på mine arme hele dage i dag= hold i nakken.

Men sp kommer jo i morgen, har spugt ved længe om hun kan få tilskud med Isosource, det kan jeg vist få svar på i morgen.

Jamen alt det med fedtet gør vi jo til hverdag, så der er masser af smør på brødet, masser af fedt i havregrøden osv kartofler gider hun ikke

Men pasta med flødesovs gider hun heldigvis godt:-)

Men alle de ting har vi jo gjort siden hun var helt lille bare for at hendes vægt ikke skulle styrt dykke, derfor vi er nødt til at finde på noget mere eller andet nu:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.