Jamen jeg ved det ikke for godt. Hun har jo altid ligget helt nede i bunden, men kun brudt sin kurve en lille smule 2 gange. Og det her var så vist 3 gang..nu ryger hun vist ud af kurvesystemet tror jeg.
Kunne se på det hele at en gennemsnits pige i hendes alder burde ligge på 9,5 kg godt og vel Og at hendes 7,4 kg så er noget af det laveste overhvoedet for børn der IKKE er tvillinger, altså som har en god grund til at ligge så lavt.
Men ja, jeg synes sgu hun trives, ved godt hendes ribbben er ret tydelige og at hun ingen elastikker har nogen som helst steder.. Og lægger man hende ved sider af en alm unge på samme alder linger hun sgu et udsultet barn der er totalt fejlernæriet...
Men mest irriterende er folks kommentarer.. Øh, hun er da godt nok lille hvad...
Hvor gammel er hun, 1 år?? hold op hun er lille så hvad..noget galt med hende??
Og det er da også underligt. For ud over hendes alm mad så som et stykke brød, havregrød, bolle, lidt frugt og lidt aftensmad, så får hun vel 4-6 tks fulde olie i sin mad og smør/plantemargarine på hendes madder uanset hvad pålægget er. Hun tager bare ikke på af det... Som om hun bare endeløst får fedt der abre ikke bliver optaget eller for hurtigt bliver brædt af måske. Ved det sørme ikke.
Men tænk hvis jeg bare agv hende den daglige mad UDEN de ekstar fedtrationer, så ville hun da slet ikke eksistere...
Hun er ikke stort spisende, og hun er ret kræsen. Så maden er et problem når jeg prøver at variere den.
Nå, men må vel tage det i stiv arm og se hvad SP siger på tirsdag når hun kommer og snakker mad.
Anmeld